וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי תל אביב: השוער גוראן בלאז'ביץ' מועמד

1.7.2013 / 14:07

לוואלה! ספורט נודע כי האלופה מתעניינת בשוער של היידוק ספליט, שיעלה כחצי מיליון יורו. דיווח: גם אנדריי כריסטאה מועמד

ספורט 2

צפו במכבי ת"א מסיימת ב-0:0 עם אינדלשטאט הגרמנייה

מכבי תל אביב מתעניינת בשוער היידוק ספליט גוראן בלאז'ביץ', כך נודע לוואלה! ספורט. על פי גורמים בקרואטיה, בלאז'ביץ' מחזיק בהצעה מהאלופה הישראלית. היידוק, בשורותיה חתום השוער לשנתיים נוספות, מתכוונת לדרוש על כרטיסו כחצי מיליון יורו ובימים האחרונים פורסם כי גם בולוניה האיטלקית עוקבת אחריו. עם זאת, בקרואטיה טוענים שהאופציה מישראל בהחלט ריאלית. כידוע, במקביל למועמדותו של בלאז'ביץ' במכבי תל אביב לא ויתרו על הניסיונות להשאיר בקבוצה את וינסנט אניימה, שחזר לליל.

בלאז'ביץ', 27, מתנשא לגובה 2.01 מטר. הוא גדל במחלקת הנוער של היידוק ועבר במספר קבוצות מהליגות הנמוכות לפני שנחת בשיבניק בשנת 2008. בינואר 2012 הצטרף להיידוק בשורותיה רשם 41 הופעות ליגה בשנה וחצי האחרונות. בלאז'ביץ' שייך לסגל המורחב של נבחרת קרואטיה, אך אין לו הופעות בנבחרת הבוגרת.

משחקי האימון של מכבי תל אביב ישודרו בספורט1

גוראן בלאז'ביץ'. GettyImages
המחליף של אניימה? גוראן בלאז'ביץ'/GettyImages

עוד מועמד לצהובים: דיווח ברומניה טוען הבוקר שאנדריי כריסטאה מועמד למכבי תל אביב. החלוץ הרומני בן ה-29 מדינמו בוקרשט, שהוזכר כמועמד לצהובים גם בקיץ שעבר, סיים את חוזהו בקבוצה שסיימה את העונה האחרונה במקום השישי, ועל פי הדיווח הוא מחזיק בשלוש הצעות - ממכבי תל אביב, מטום טומסק העולה החדשה לליגה הראשונה ברוסיה, ומאסטנה, סגנית האלופה בקזחסטן.

כריסטאה גדל בבקאו והצטרף לסטיאווה בוקרשט ב-2004. אחרי שנתיים הוא עבר לטימישוארה שם רשם תקופה לא מרשימה של שנה וחצי לפני שהושאל ומשם לפוליטכניקה לאסי, במדיה הצטיין ואף השאיר אותה בליגה הראשונה. לאחר מכן חתם לחמש שנים בדינמו בוקרשט, ששוב השאילה אותו לחצי שנה בפוליטכניקה לאסי, ולאחר שחזר לדינמו הוא הוכתר ב-2010 למלך השערים של הליגה הרומנית עם 16 שערים.

בינואר 2011 הוא נרכש על ידי קרלסרוהה מהבונדסליגה השניה, אותה עזר להציל מירידה עם שישה שערים ב-11 משחקים. אבל בעונה שלאחר מכן הקבוצה נשרה לליגה השלישית, וכריסטאה חזר לדינמו, ובעונה החולפת הוא כבש שער בודד ב-19 הופעות. לאורך הקריירה רשם כריסטאה 8 הופעות בנבחרת רומניה ולא כבש.

אנדריי כריסטאה שחקן דינמו בוקרשט. AP
שוב על הכוונת של מכבי תל אביב? אנדריי כריסטאה/AP

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully