וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הכנה: צפו ב-0:0 של מכבי תל אביב ואינגולשטאט

האלופה שיחקה טוב והגיעה להזדמנויות בחצי השני מול הגרמנים אך לא הצליחה לכבוש. סוזה מרוצה: ”יש בסיס טוב להמשך”

ספורט 2

מכבי תל אביב עדיין חלודה ורחוקה מלהציג את היכולת שהביאה לה אליפות בעונה שעברה, אבל היום (ראשון) במשחק ההכנה הראשון שלה היא החלה במבחן ראשון לקראת פתיחת שלב מוקדמות ליגת האלופות כשסיימה ב-0:0 נגד אינגולשטאט מהליגה השנייה בגרמניה. הצהובים לא נראו טוב במחצית הראשונה, אבל הגיעו לכמה הזדמנויות מסוכנות במחצית השנייה, שלא הסתיימו עם כדור ברשת. בסופו של דבר, גם פאולו סוזה יודע שיש לו עוד הרבה עבודה עד המשחק הראשון נגד גיורי ההונגרית ב-17 ביולי.

משחקי האימון של מכבי תל אביב משודרים בספורט2

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
יש הרבה מה לשפר. קרלוס גרסיה/מערכת וואלה!, צילום מסך

סוזה עלה עם הרכב מעניין כאשר נתן הזדמנות ראשונה לעומרי אלטמן ודן איינבינדר, אבל דווקא ה-11 שפתחו את המשחק לא הגיעו לשום הזדמנות מסוכנת ב-45 הדקות הראשונות. הפורטוגלי שתכנן מראש להחליף את כל ההרכב במחצית עשה זאת והעלה את טל בן חיים לדקות ראשונות, אבל קשר הרכש שהגיע מהפועל תל אביב לא הצליח להרשים.

ברק יצחקי עלה גם הוא ושיחק בעשרים הדקות האחרונות אבל גם הוא לא הצליח לבלוט מעל האחרים. מהראן ראדי יכול היה לכבוש בדקה ה-51 אבל שיגר את הכדור החוצה ושבע דקות לאחר מכן הגיעה ההזדמנות המסוכנת ביותר כאשר גונסאלו גרסיה לא דייק בנגיחת כדור קרן.

ביום רביעי תפגוש מכבי תל אביב את קובאן קרסנודאר הרוסית וביום שבת היא תקיים את משחק האימון האחרון במחנה נגד אנרג'י קוטבוס הגרמנית, זאת לאחר ביטול המשחק שהיה מתוכנן נגד אלופת צ'כיה ויקטוריה פלזן.

"זה היה משחק האימון הראשון שלי והמשחק הראשון של השחקנים בהדרכתי", אמר סוזה בסיום. "זה היה משחק של שתי מחציות שונות. במחצית הראשונה לא הצלחנו לשלוט במשחק מבחינת שליטה בכדור והם יצרו הזדמנויות, אך השינוי במחצית השנייה כבר הראה מגמה של שיפור. יצרנו יותר מצבים והשחקנים הראו כמה דברים טובים וגישה נכונה שזה בסיס טוב לבנייה ושיפור לקראת ההמשך".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קק"ל מעודדת לימודי אקלים באמצעות מלגות לסטודנטים צעירים

בשיתוף קק"ל
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
לא הצליח לסכן את השער. גונסאלו גרסיה/מערכת וואלה!, צילום מסך

מחצית שנייה

דקה 70 - גם ברק יצחקי נכנס למשחק אחרי שמשה לוגסי פינה את מקומו לאחר 25 דקות בלבד.

דקה 58 - קרן של מהראן ראדי מצאה את הראש של גונסאלו גרסיה שהתמקם היטב ברחבה, אבל שיגר את הכדור החוצה.

דקה 51 - לוגסי השאיר כדור לראדי שמיהר עם הבעיטה, ושיגר כדור שפגע בגונסאלו גרסיה ויצא החוצה.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
מחצית ראשונה לא מרשימה. שרן ייני/מערכת וואלה!, צילום מסך

מחצית ראשונה

דקה 34 - הגרמנים היו קרובים להבקיע את שער היתרון אחרי שכדור עבר את ההגנה הצהובה וקאיובי שהמשיך מהאוויר הפציץ, אבל פספס את המסגרת.

דקה 32 - עבירה פרועה של גל אלברמן על אנדראס בוכנר הורידה את שחקן אינגולשטאט לקרקע, ומיד לאחר מכן הקפטן אייגלייר החל בקרב דחיפות עם קשר מכבי תל אביב. למרות העבירה, השופט הסתפק בצהוב.

דקה 18 - זהבי שלח את אלטמן קדימה, אבל הקשר הצעיר לא הצליח להשתלט כמו שצריך והשוער אוזקאן רמזאן הקדים אותו בדרך לשער.

דקה 14 - מוראלס השאיר כדור לכריסטוף קנאסמולנר, שבעט מתוך הרחבה, אבל ברק לוי ירד היטב והציל את הצהובים מספיגה כשהרחיק לקרן.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
מרוצה מהשיפור במחציות. פאולו סוזה/מערכת וואלה!, צילום מסך

הרכבים

מכבי תל אביב: ברק לוי (תומר חנצ'ינסקי 46), שרן ייני (אושר אבו 46), איתן טיבי (קרלוס גרסיה 46), איגנסיו פידלף (ריף פרץ 46), גיא אביב (יואב זיו 46), גל אלברמן (משה לוגסי 46) (ברק יצחקי 70), דן איינבינדר (מהראן ראדי 46), ערן זהבי (גונסאלו גרסיה 46), דור מיכה (חסן אבו זייד 46), עומרי אלטמן (טל בן חיים 46), ראדה פריצה (לנרי קהינדה 46).

אינגולשטאט: אוזקאן רמזאן (אנדריי וייס 46), אלפרדו מוראלס (אלפר אולודאק 46), כריסטוף קנאסמולנר, רוצ'ה (לאון יסן 46), מוריס הארטמאן (מנואל שפלר 46), דנילו (פסקאל גרוס 46), אנדראס בוכנר (קולין קוואנה 46), כריסטיאן אייגלייר (אומיט קווארקמאז 46), ויירה דה קוסטה (מיכאל בנץ 46), קאיובי (רג'י אופוסו 71), מרווין מאטיפ (רלף גונש 46).

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
שני משחקי אימון קשים מתוכננים להם השבוע. שחקני מכבי תל אביב/מערכת וואלה!, צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully