וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי חיפה: עוזי מור שוחח עם אייל גולסה על עתידו

2.7.2013 / 21:46

הקשר וסגן הנשיא שוחחו באוסטריה. ברוז' רוצה לצרפו, במועדון מצפים שיחתום על חוזה חדש. מור לשחקנים: "רוצה מחויבות"

מכבי חיפה

מכבי חיפה ערכה הערב (שלישי) את ההכנות האחרונות שלה לקראת המשחק מחר מול קלוז' הרומנית (18:30, ספורט 2). המאמן אריק בנאדו ערך אימון טקטי שבמהלכו העביר דגשים לקראת המשחק ולקראת המשך המחנה.

סופית: רן אבוקרט שוחרר למכבי חיפה

צ'יזיק: "אנשים זלזלו בסמל, הוא מעל כל שחקן"

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
גולסה מול פיליאבסקי במחנה מכבי חיפה/מערכת וואלה!, צילום מסך

בנאדו בחר שלא לתרגל הרכב ברור הערב וערך רוטציה בין השחקנים. מחר תערוך הקבוצה אימון בוקר ואולי אז תתקבל תמונה ברורה יותר, אך נראה שבנאדו יסתמך על מערך של 4-1-2-3, הכולל שני שחקני קו. על פי ההרכב המסתמן, בויאן שראנוב יפתח בין הקורות כשבמרכז ההגנה יתופקדו דקל קינן ואדין צוצאליץ'. אלעד גבאי או אייל משומר יפתחו באגף ימין וטאלב טואטחה אמור להיות המגן השמאלי. בקישור ישחקו כנראה גוסטבו בוקולי, אייל גולסה, יניב קטן, רובן ראיוס וחן עזרא ובחוד זה יהיה מבחן ראשון לחלוץ שמעון אבוחצירא. סארי פלאח, עידן ורד, אביחי ידין ודינו אנדלובו עורכים אימונים קלים.

לאחר אימון הערב הגיע סגן הנשיא עוזי מור ששוחח עם השחקנים בארוחה. מור לקח את גולסה לשיחה אישית בה דיבר איתו על עתידו במכבי חיפה. בחיפה רוצים שגולסה יחתום על חוזה ארוך טווח ואם תגיע הצעה רשמית הוא ישוחרר. קלאב ברוז' מגבירה את המאמצים לצרף את השחקן, אך בחיפה טוענים כי אין כל סיכום עימה.

"קיבלתם את הצוות המקצועי הכי טוב שיש, יש לנו המון משימות העונה, המשימות האלה תלוית אך ורק בכם", אמר מור לשחקנים. "יש פה צוות שיודע את העבודה ומשקיע המון. הכול תלוי בכם, השחקנים. אני רוצה לראות שחקנים מחויבים, מהשחקן שפותח ועד האחרון שייאלץ לשבת ביציע, כל מי שמשחק דקה וכל מי שמשחק 90 דקות. אנו קבוצה ואני רוצה שנהיה ביחד ושתיתנו את הכול. השנה כולכם מחויבים למען הקבוצה ללא יוצא מן הכלל".

הקשר רן אבוקרט יצטרף להמשך האימונים במחנה. השוער בוריס קליימן ימריא למחנה האימונים של הפועל תל אביב והעברתו בספק גדול. השוער אמיר אדרי התבשר כי אם קליימן לא יגיע הוא ישמש כשוער שני.

מכבי חיפה ממתינה לגלות מי תהיה יריבתה בסיבוב המוקדמות השני של הליגה האירופית - חזאר לנקראן או סלימה וונדררס. במשחק הראשון, אותו אירחה סלימה במלטה, נפרדו שתי הקבוצות ב-1:1. נילדו הברזילאי העלה את האזרים ליתרון בדקה ה-14, אבל סטנלי אוהאווצ'י הניגרי השווה בדקה ה-62. חזאר לנקראן תארח את הגומלין ביום חמישי הבא.

מכבי חיפה בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully