וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

איתמר צ'יזיק: "אנשים זלזלו בסמל, הוא מעל כל שחקן"

1.7.2013 / 21:28

מנכ"ל מכבי חיפה ערך שיחת מוטיבציה באוסטריה. ביום רביעי משחק אימון מול קלוז' (ספ' 1, 18:30), פערים גדולים עם קליימן

מכבי חיפה

"במחנה הזה נעלה את רמת האימונים והקצב, לא נתפשר. המטרה היא להשתפר מקצועית ולחזור קבוצה יותר חזקה, יותר טובה ויותר מגובשת. לצד העבודה נמצא זמן ומקום להתגבש חברתית וליהנות מה'ביחד', חברתית ומקצועית". כך אמר מאמן מכבי חיפה אריק בנאדו, לאחר אימון הבוקר (שני) שערכה מכבי חיפה בעיירה האוסטרית אאכנקירש, שם היא מקיימת מחנה אימון.










משחקי האימון של מכבי חיפה ישודרו בספורט1

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה
"לצד העבודה נמצא זמן ומקום להתגבש חברתית וליהנות מה'ביחד'". בנאדו ועוזרו אורי אוזן/מערכת וואלה, צילום מסך

דינו אנדלובו וסארי פלאח ממשיכים להשתקם בעוד שעידן ורד ואביחי ידין עדיין לא מתאמנים. המנכ"ל איתמר צ'יזיק אמר לאתר הרשמי: "בית המלון נבחר בקפידה, האזור, הקרבה למגרשי האימון, האיכות, מזג האוויר המושלם, שלל המתקנים שמעניק בית המלון לשחקנים הופך אותו למתאים ביותר למחנה האימונים".

כזכור, חיפה נחתה אמש במינכן בדרכה למחנה באוסטריה, כשבנאדו אמור לגבש מחר את ההרכב לקראת המשחק מול קלוז' הרומנית (18:30, שעון ישראל). בנאדו כבר מתלבט בין אייל משומר לאלעד גבאי בעמדת המגן הימני. בשבת תתמודד חיפה מול נאפטצ'י באקו האזרית ובשלישי הבא תנעל את המחנה במשחק מול טרק גרוזני הרוסית. עדיין לא הושגה התקדמות עם הקשר רן אבוקרט. בחיפה מעריכים שהשחקן יחתום, אבל אם עד מחר העסקה לא תיסגר ייתכן שהקבוצה תרד ממנו. גם השוער בוריס קליימן טרם סגר בקבוצה לאחר שהתגלעו פערים במשא ומתן עימו. ככל הנראה, קליימן יעשה את הדרך למחנה של הפועל תל אביב מחר, מה שמפחית את הסיכויים שיגיע.

בנאדו ערך הערב אסיפת שחקנים בה הקרין להם סרט קצר שעסק בעקרונות ובמטרות של המועדון. המסר מהסרט, שעסק בשני שחקני כדורסל: מוטיבציה ועבודה קשה. "חשוב לי קודם כל שכל אחד כאן יהיה בן אדם, שתעזרו אחד לשני, שתהיו נאמנים לסמל", אמר בנאדו במהלך האסיפה. "לנו יש את הדרך שלנו. חשוב שנבוא לשחק כדורגל יפה ומהנה". המנכ"ל איתמר צ'יזיק נכנס לאסיפה ושוחח גם הוא עם השחקנים. "בתקשורת היו שחשבו שנביא הפתעה, שחקן גדול, אולי קצת זלזלו בסמל. אבל מי שנמצא כאן יודע איזה הפתעה נעימה זאת ומה זה סמל. הסמל הוא מעל כל שחקן בעולם".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

איך להיראות ולהרגיש מצוין, לחיות בריא ולהפחית במשקל?

בשיתוף TI SWIM
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה
עדיין לא מתאמנים. ורד וידין/מערכת וואלה, צילום מסך
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה
פיליאבסקי מזיע באוסטריה/מערכת וואלה, צילום מסך
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה
מתרגל למדים החדשים. אבוחצירא/מערכת וואלה, צילום מסך
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה
ממשיך להתאקלם. ראיוס/מערכת וואלה, צילום מסך
  • עוד באותו נושא:
  • מכבי חיפה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully