וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי חיפה לגולסה: חתום על חוזה, אם תגיע הצעה תשוחרר

1.7.2013 / 8:03

הקבוצה נחתה באוסטריה ותשחק מול קלוז' ברביעי ללא ורד, ידין ופלאח שעורכים אימוני שיקום. רן אבוקרט יגיע בקרוב

מכבי חיפה

מכבי חיפה נחתה אמש במינכן בדרכה לעיירה הפסטורלית אאכנקירש שבאוסטריה, שם היא תקיים את מחנה האימונים המוקדם שלה שיהווה הכנה למשחקי הליגה האירופית. הקבוצה, שתקיים מחנה אימונים בן עשרה ימים, הגיעה למלון שם שהה כבר המנכ"ל איתמר צ'יזיק. הבוקר צפויה הקבוצה לפתוח רשמית את האימונים על אדמת אוסטריה. אריק בנאדו יגבש את ההרכב לקראת המשחק הראשון במחנה ביום רביעי, מול קלוז' הרומנית (18:30, שעון ישראל). בשבת תתמודד חיפה מול נאפטצ'י באקו האזרית ובשלישי הבא תנעל את המחנה במשחק מול טרק גרוזני הרוסית. עידן ורד ואביחי ידין ימשיכו באימוני השיקום שלהם, כשסארי פלאח ימשיך להגביר את הקצב בתקווה להימצא כשיר ולהמשיך בקבוצה.

משחקי האימון של מכבי חיפה ישודרו בספורט1

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
דקל קינן טס נכון/מערכת וואלה!, צילום מסך

מי שלא יצא למחנה היה הקשר רן אבוקרט. בין מכבי והפועל חיפה ישנה התקרבות מסוימת, אבל העסקה טרם נחתמה ולכן השחקן נשאר בישראל. בחיפה מעריכים שהעסקה תיחתם היום והשחקן יוכל להמריא לאוסטריה כדי להתחיל בהכנות עם הקבוצה. בנאדו ינסה להאיץ את המגעים עם חלוץ זר, כדי לגבש סופית את הסגל שלו לעונה הקרובה. בחיפה מעריכים שמלבד אבוקרט וחלוץ זר, יצטרף לכל היותר עוד שחקן הגנה אחד. עומרי בן הרוש עדיין מועמד, אבל מכבי נתניה דורשת 3.5 מיליון שקל עבורו. שחקן נוסף שיצא למחנה הוא הקשר אייל גולסה, עליו מופעל לחץ לחתום על חוזה חדש. בחיפה הבהירו לגולסה כי אם יחתום על חוזה ותגיע הצעה עבורו מבלגיה, הם לא יהססו לשחררו תמורת סכומים נמוכים בהרבה מתג המחיר שלו. חיפה תציע לשחקן חוזה לשלוש שנים המוערך בכ-650 אלף דולר. בסביבתו של השחקן טוענים כי ההצעה מקלאב ברוז' אמנם מתעכבת, אך תגיע עד סיום המחנה. גם סטנדרד ליאז' של גיא לוזון מעוניינת בשחקן.

שחקן נוסף שלא יצא למחנה הוא השוער בוריס קליימן, שטרם הושג הסכם סופי עם הפועל תל אביב לגביו. גורם בחיפה אמר הבוקר: "ישנם עדיין פערים קטנים שמונעים את העסקה. בקרוב מאוד נדע האם הוא יצטרף סופית למועדון". אם הפועל לא תעביר את השחקן, אמיר אדרי שיצא למחנה יישאר השוער השני.

הקבוצה, אגב, לוותה בשף הישראלי, גולן ישראלי, שיספק לשחקנים את המזון לפי תפריט שנקבע מראש. בחיפה ציינו כי הביאו מישראל כ-1.2 טון ציוד.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

לראשונה טיפלו בסיבה בגללה חליתי בפיברומיאלגיה ולא בסימפטום

בשיתוף מרכז איריס גייר לטיפול דרך אבחון בגלגל העין
רן אבוקרט שחקן הפועל חיפה מעל בן בנימין שחקן מכבי נתניה. ברני ארדוב
יגיע? רן אבוקרט/ברני ארדוב
אייל גולסה ישראל הצעירה מול אלסנדרו פלורנצי איטליה הצעירה. ברני ארדוב
מחכה להצעה מברוז'. גם לוזון בתמונה. גולסה/ברני ארדוב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully