וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גוסטבו בוקולי: "הציפיות במכבי חיפה תמיד גבוהות"

30.6.2013 / 12:30

גוסטבו בוקולי מתכונן להמראה של הירוקים למחנה באוסטריה. רן אבוקרט לא יוצא ומחכה לסיכום. לחץ על אייל גולסה לחתום

מכבי חיפה תצא היום (ראשון) למחנה אימונים בן עשרה ימים באוסטריה, כחלק מההכנות שלה לקראת המשחק הראשון בליגה האירופית ב-18 ביולי. עוד קודם לכן, תקיים הקבוצה אימון קצר ומסכם בכפר גלים ומשם תצא לנמל התעופה. הקבוצה של אריק בנאדו תצרף לנסיעה את שלושת שחקני הרכש שחתמו בקבוצה – המגן אלעד גבאי, הקשר רובן ראיוס והחלוץ שמעון אבוחצירא.

ומה לגבי רן אבוקרט שסיכם ביום חמישי בקבוצה? כאמור, המשא ומתן מול יואב כץ הוא שמעכב את ההודעה על החתימה הרשמית. הבעלים של הפועל חיפה דורש 2-2.5 מיליון שקל, בחיפה מוכנים לשלם פחות ממיליון, והצדדים יצטרכו לסגור את פרטי העסקה ביניהם, אחרת אבוקרט יפנה לועדת למעמד השחקן.

רן אבוקרט שחקן הפועל חיפה מעל בן בנימין שחקן מכבי נתניה. ברני ארדוב
מכבי חיפה לא מרוצה מהעלאת הדרישות. אבוקרט/ברני ארדוב

השחקן עצמו קיבל הוראה להגיע לאימון הבוקר בתקווה לצאת למחנה, אך זה לא קרה והשחקן יישאר בארץ כמו גם בוריס קליימן שקרוב להצטרף. כזכור, הירוקים ויתרו על לירוי צעירי בגלל דרישה גבוהה יחסית של מכלן עבור כרטיסו (200 אלף יורו) ואם סכום ההעברה יעמוד על יותר ממיליון שקל לא בטוח שהעסקה תצא לפועל. "על צעירי סירבנו לשלם סכומים כאלה ולכן הוא לא נשאר. אין סיבה שנשלם יותר ממיליון שקל, הדרישה המקורית של כץ". בחיפה חושדים שכץ רוצה לקבל שחקנים, איציק כהן, דלה ימפולסקי או מוחמד כליבאת, תמורת הפחתת המחיר. כל השלושה מועמדים גם לסכנין.

רשימת היוצאים לא כוללת הפתעות: בויאן שראנוב, אמיר אדרי, רון שושן, אייל משומר, אלעד גבאי, טאלב טואטחה, שמואל שיימן, אדין צוצאליץ', דקל קינן, אנדריי פיליאבסקי, איאד חבשי, סארי פאלח, רובן ראיוס, גוסטבו בוקולי, חן עזרא, עידן ורד, אביחי ידין, אייל גולסה, יניב קטן, סינטאיהו סלליך, איסמעיל ריאן, שמעון אבוחצירא, שובל גוזלן, דינו אנדלובו, שון וייסמן, אלון תורג'מן.

"יש לנו עדיין את אותו בסיס טוב מהעונה שעברה", אנחנו נעשה הכל במחנה כדי להיות מוכנים למשחק הראשון באירופה", אמר הבוקר גוסטבו בוקולי לקראת היציאה למחנה. "גם העונה לא נסתכל על יריבות אחרות, אלא רק על עצמנו. מכבי והפועל תל אביב קבוצות חזקות, אבל אם אנחנו נהיה טובים אז הכל יהיה בסדר. הציפיות מאיתנו תמיד גבוהות מצפים, נעבוד נעבוד קשה כדי להחזיר את האליפות''.

גוסטבו בוקולי שחקן מכבי חיפה. אדריאן הרבשטיין
"אני מוכן לעשות הכול כדי לתת עונה טובה". גוסטבו בוקולי/אדריאן הרבשטיין

משחקי ההכנה של חיפה במחנה כבר נקבעו: ביום רביעי הקרוב היא תתמודד מול קלוז' הרומנית, בשבת מול נאפטצ'י באקו האזרית ובשלישי הבא תנעל את המחנה במשחק מול טרק גרוזני הרוסית. שני משחקי האימון הראשונים שונו. חיפה הייתה אמורה להתמודד מול דינמו קייב ודואיסבורג, אך הקבוצות קבעו יריבות אימון אחרות. "מדובר בשלוש קבוצות חזקות מאוד וביריבות בקנה מידה ראוי כדי לבחון את היכולות של השחקנים שלנו", אמרו אתמול במועדון. "קלוז' וטרק קבוצות בקנה מידה אירופי גדול, באקו המועדון הגדול באזרבייג'אן. ננסה לעבור אותם בשלום".

אריק בנאדו מאמן מכבי חיפה. אדריאן הרבשטיין
ינסה להאיץ את המגעים עם שחקנים זרים. בנאדו/אדריאן הרבשטיין

בימים הקרובים ינסה אריק בנאדו להאיץ את המגעים עם שחקנים זרים. לבנאדו שני מועמדים עיקריים על הכוונת, אבל בניגוד לעסקת דמטריס חריסטופי שלא יצאה לפועל חיפה לא תקבל כל החלטה לגביהם לפני שתדע סופית האם הם מוכנים להגיע לישראל ולא מחזיקים בהצעות אחרות שיקשו על המגעים עימם. אייל גולסה ייצא עם הקבוצה למחנה ויוצע לו חוזה לשלוש שנים המוערך בכ-650 אלף דולר. גולסה מרוויח כיום כ-180 אלף דולר לעונה.

אם אנדריי פיליאבסקי יעזוב לבית"ר או לכל קבוצה אחרת, אריק בנאדו ישקול לצרף בלם רביעי לסגל בנוסף לקינן, צוצאליץ' וסארי פלאח שיישאר בתנאי שיהיה כשיר. מור שושן מהפועל תל אביב ועידו לוי ממכבי נתניה כבר הוצעו למועדון אך בחיפה ממתינים להחלטה הרשמית לגבי פיליאבסקי שתלויה בין היתר בצירוף חלוץ זר.

בתוך כך, מאמן הכושר חזי נחשוני חש במהלך האימון בהתכווצויות עזות בבטנו. הוא פונה לבית החולים ולמרות זאת הוא ייצא למחנה. מאמן הכושר אורי הראל ייצא למחנה כרגיל.

שמעון אבוחצירא שחקן מכבי חיפה באימון. אדריאן הרבשטיין
כבר בשמיים. שמעון אבוחצירא/אדריאן הרבשטיין

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully