וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל חיפה: כץ העלה את הדרישה להשבחה על אבוקרט

30.6.2013 / 0:02

הבעלים שהבהיר שידרוש מיליון שקל דמי השבחה רוצה להשאיר את השחקן וידרוש סכום כפול. גורמים במועדון מעדיפים טרייד

בהפועל חיפה מתחילים להפנים שרן אבוקרט לא ימשיך בקבוצה ויחצה את הכביש ליריבה העירונית, אלא שהבעלים של הפועל חיפה עוד מנסה כנראה לגרום לקשר להישאר והחליט לעלות משמעותית את דמי ההשבחה של אבוקרט, כאשר במקום מיליון שקל שהבהיר שייקח עבור השחקן לפני כמה שבועות, לאחר הסיכום בין השחקן למכבי חיפה, החליט כץ להעלות משמעותית את דמי ההשבחה ומבקש שני מיליון שקלים. במכבי חיפה לא ישלמו ככל הנראה סכום שכזה והשחקן צפוי ללכת לוועדה למעמד השחקן ולדרוש שהוועדה תקבע מחיר נמוך בהרבה עבור כרטיסו.

רן אבוקרט שחקן הפועל חיפה מעל בן בנימין שחקן מכבי נתניה. ברני ארדוב
כץ מערים קשיים על שחרורו. רן אבוקרט/ברני ארדוב

אגב, לוואלה! ספורט נודע שבמועדון ישנם כאלה שמעדיפים לא להיכנס למלחמות מיותרות עם מכבי חיפה ודווקא ללכת על אופציה של טרייד בין המועדונים שיכלול כמה מאות אלפי שקלים והעברה של שני שחקנים, כשהאפשרות המועדפת מבחינתם היא להביא את איציק כהן כחיזוק למצבת הבלמים, כשגם שמותיהם של דלה ימפולסקי והשאלה של מוחמד כליבאת בעונה הקרובה, עלו כאופציה.

ביום ראשון תערוך הקבוצה את מסיבת העיתונאים הרשמית לקראת פתיחת העונה, בה יוצג באופן רשמי המאמן חדש-ישן שלומי דורה, אייל טרטצקי שצפוי לכהן כעוזר מאמן למרות שעדיין לא חתם רשמית, מאמן השוערים החדש אבי פרץ, שעל הכוונה לצרפו פורסם בוואלה! ספורט ותכלול גם את מאמן הכושר אברי מונצ'ר והמנכ"ל אפרים גבאי. גם שחקני הרכש טאדאס קיאנסקאס, ז'רקו קוראץ', נבוישה מרינקוביץ', עמיר נוסבאום ועומרי קנדה יוצגו. הבלם הניגרי אטאנדה גאניו אוגונג'בה יחל להתאמן מחר ואם ירשים בימים הקרובים את הצוות המקצועי הוא יוחתם בקבוצה.

איציק כהן שחקן עירוני קרית שמונה. ברני ארדוב
בהפועל חיפה מעוניינים בו. איציק כהן/ברני ארדוב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully