וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סופית: רן אבוקרט שוחרר למכבי חיפה

2.7.2013 / 9:04

כץ שחרר את הקשר שיחבור לירוקים באוסטריה. אבוחצירא: "רמת האימונים גבוהה". אוזן יצא לעקוב אחר היריבות

מכבי חיפה

אחרי שהתגמש בדרישותיו אמש (שני) בעלי הפועל חיפה יואב כץ שחרר היום את רן אבוקרט למכבי חיפה, והוא יצטרף למחנה האימונים של הקבוצה באוסטריה. אבוקרט, שסיכם את תנאיו במועדון כבר בשבוע שעבר, יצטרף הערב לחבריו החדשים ולאחר שובה של הקבוצה לארץ יחתום על חוזה רשמי בקבוצה. כעת מתכוונת חיפה לצרף חלוץ זר ואולי גם בלם מחליף ובכך לנעול את הסגל שלה.

השוער בוריס קליימן לא מצטרף בשלב זה למחנה של מכבי חיפה. הפערים עם השוער גדולים מאוד ובשלב זה לא ניתנים לגישור. סוכנו דודו דהאן מנהל מגעים עם פרקליט המועדון, עו"ד אודי שוכטוביץ, אך כרגע הורה לו לא להצטרף למחנה. אם הבוקר הנושא לא יסתדר, קליימן ימריא למחנה האימונים של הפועל תל אביב.

משחקי האימון של מכבי חיפה ישודרו בספורט2

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אווירה טובה במחנה האימון. יניב קטן/מערכת וואלה!, צילום מסך

שמעון אבוחצירא אמר ממחנה האימונים: "מכבי חיפה זה מועדון אירופאי לגמרי. שיחקתי גם ביוון אך פה הסדר והארגון הם מדהימים. בנוגע למחנה, רמת האימונים גבוהה מאוד, קצב גבוה, יש פה תחרות קשה על כל עמדה במגרש. לא הולך להיות קל. עובדים קשה מאוד, אני מאמין ומרגיש שתהיה לנו קבוצה טובה וחזקה העונה".

הלילה הצטרפו למחנה שני שחקני הנבחרת האולימפית - החלוץ שובל גוזלן והשוער רון שושן, שהגיעו ממחנה האימונים של האולימפית שנערך אף הוא באוסטריה. עוזר המאמן, אורי אוזן, יצא הבוקר למלטה לעקוב אחרי היריבה הפוטנציאלית של הירוקים שתצא מהמשחק בין סלימה המלטזית לחזאר מאזרבייג'אן. יחד איתו הצטרף לנסיעה המנכ"ל, איתמר צ'יזיק, שאמור לתאם מול ראשי היריבה הבאה את סידורי האירוח והמשחקים בשלב הבא, בו אמורה מכבי חיפה לארח את המשחק הראשון בתאריך ה-18.07 בקריית אליעזר.

המאמן אריק בנאדו ערך אתמול אסיפת שחקנים בה הקרין להם סרט קצר שעסק בעקרונות ובמטרות של המועדון. הסרט, שעסק בשני שחקני כדורסל, עסק במוטיבציה ובעבודה קשה. "חשוב לי קודם כל שכל אחד כאן יהיה בן אדם, שתעזרו אחד לשני, שתהיו נאמנים לסמל", אמר בנאדו במהלך האסיפה. "לנו יש את הדרך שלנו. חשוב שנבוא לשחק כדורגל יפה ומהנה".

המנכ"ל איתמר צ'יזיק נכנס לאסיפה ושוחח גם הוא עם השחקנים. "בתקשורת היו שחשבו שנביא הפתעה, שחקן גדול, אולי קצת זלזלו בסמל. אבל מי שנמצא כאן יודע איזה הפתעה נעימה זאת ומה זה סמל. הסמל הוא מעל כל שחקן בעולם".

sheen-shitof

בדקו התאמה לטיפול

פיתוח ישראלי: פתרון מדעי לאקנה בגוף עם מעל 90% הצלחה

בשיתוף מעבדות רבקה זיידה
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
סרט מוטיבציה. בנאדו במחנה האימון/מערכת וואלה!, צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully