וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הווארד נפגש עם דאלאס והלייקרס, רדיק עבר לקליפרס

"סופרמן" ממשיך להיות מבוקש, אך "עדיין ממשיך להתלבט". טרייד גדול בין הקליפרס, פיניקס ומילווקי, מרטין עבר למינסוטה

הסיפור הגדול ב-NBA גם הלילה (בין שלישי לרביעי) הוא דווייט הווארד כמובן. אחרי שנפגש כבר עם אטלנטה, הלילה סופרמן קיים שתי פגישות נוספות - עם מארק קיובן ודאלאס, ועם ראשי הלייקרס, בפגישה בה נכחו גם קובי בריאנט, סטיב נאש והג'נרל מנג'ר מיטש קופטשק. "אמרנו לו כמה הוא חשוב ללייקרס, לאוהדים ולמועדון", אמר קופטשק על הפרי אייג'נט הכי מבוקש ב-NBA, "אנחנו מקווים שהוא יחליט להישאר אצלנו". בלייקרס הבהירו לו שאם הוא רוצה לזכות באליפות, האפשרות הריאלית מכולן תהיה בשורותיהם - ובואו ננסה זאת שוב, כדבריהם, עתה כשהקבוצה למדה להכיר את עצמה יותר, בתקווה שהשנה כל הכוכבים יהיו בריאים לאורך כל העונה. "כן, אני מקווה שזה יקרה", אמר המאמן מייק ד'אנטוני, "כולנו מקווים".

מוקדם יותר, הווארד נפגש עם המאבריקס. לפגישה הגיעו הבעלים מארק קיובן, הכוכב דירק נוביצקי והמאמן ריק קרלייל, יחד עם הנשיא והג'נרל מנג'ר דוני נלסון, שמקווים גם הם לצרף את הכוכב, אחרי שכבר צירפו את גל מקל.

כידוע, גם אטלנטה וגולדן בסטייט רוצות את "סופרמן", שמקורביו מוסרים: "הוא עדיין לא החליט", וייקח חופשה כדי "לשקול את הדברים". אז עד שהסנטר יחליט היכן הוא רוצה לבלות את עונת 2013/14, הנה כמה שמועות נוספות מליגת הכדורסל הטובה בעולם.

דוויט הווארד לוס אנג'לס לייקרס. AP
עוד קיץ שבו הוא עומד לשגע את כולנו. הווארד/AP

* טרייד גדול בין לוס אנג'לס קליפרס, פיניקס ומילווקי. הקליפרס המסקרנים של דוק ריברס יקבלו את ג'יי ג'יי רדיק ואת ג'ארד דאדלי, וישלחו לפיניקס את אריק בלדסו ואת קרון באטלר. הבאקס יקבלו שתי בחירות סיבוב שני בדראפט, אחת מהקליפרס ואחת מהסאנס. רדיק יקבל חוזה לארבע שנים ו-27 מיליון דולר.

* קווין מרטין, שעבר לאוקלהומה סיטי בתחילת העונה שעברה כחלק מעסקת ג'יימס הארדן, עובר למינסוטה. הגארד סיכם על חוזה לארבע שנים עם הוולבס, במהלכן ירוויח 28 מיליון דולר. בעונה שעברה קלע 14 נקודות בממוצע למשחק, וקיבל הצעות מהת'אנדר, מניו אורלינס וממילווקי, אבל העדיף את מינסוטה.

* סקרמנטו הציעה חוזה ענק לאנדרה איגואדלה: 56 מיליון דולר לארבע שנים, עבור השחקן שרק בעונה שעברה עבר לדנבר. במקביל הקינגס ממו"מ עם טייריק אוונס. ניו אורלינס פליקנס הציעה לו 44 מיליון דולר לארבע שנים, והוא צפוי לקבל את ההצעה אם סקרמנטו לא תגיש הצעה טובה יותר.

* דטרויט רוצה את רודי גיי: עבור זה היא הציעה לטורונטו את החוזים המסתיימים של רודני סטאקי וצ'רלי וילאנואבה. גיי, כזכור, הגיע בינואר האחרון לטורונטו.

* טוני אלן חתם על חוזה חדש בממפיס: אלן ירוויח 20 מיליון דול בארבע שנים.

קווין מרטין שחקן אוקלהומה סיטי ת'אנדר. AP
זאב לא צעיר. מרטין/AP

* בארצות הברית מדווחים כי אינדיאנה הגיעה לסיכום עם דייויד ווסט, והגישה לו חוזה חדש של 36 מיליון דולר לשלוש שנים. הפורוורד הוותיק היה אחד השחקנים החשובים ביותר במסע הקסום של הפייסרס אשתקד בפלייאוף, והשארתו היתה בגדר חשיבות עליונה להנהלת המועדון.

* טיאגו ספליטר, אחד השחקנים החופשיים המבוקשים של הקיץ, קיבל חוזה חדש בסן אנטוניו: 45 מיליון דולר ל-5 עונות.

* הסנטר הוותיק נאזי מוחמד חתם על חוזה לעונה נוספת בשיקגו.

* וושינגטון הגיעה לסיכום עם הרכז אריק מיינור, שיגבה את ג'ון וול בעונה הבאה.

פורוורד אינדיאנה פייסרס דייויד ווסט. רויטרס
צעד חשוב מאוד של הפייסרס. ווסט/רויטרס

* מרטל וובסטר חתם לארבע שנים נוספות בוושינגטון תמורת 22 מיליון דולר.

* אם לא תצליח להשיג את דווייט הווארד, האלטרנטיבה של יוסטון ככל הנראה תהיה ג'וש סמית', שנפגש אמש עם ראשי דטרויט למשך חמש שעות.

* קרל לנדרי ייפגש עם ראשי הקליפרס הערב. הפורוורד ניצל את האופציה כדי להשתחרר מחוזהו בגולדן סטייט, והוא מעוניין לשוב ולשתף פעולה עם כריס פול, איתו שיחק בניו אורלינס בעבר. שחקן נוסף שנפגש עם הקליפרס הוא או ג'יי מאיו.

* ניו יורק מעוניינת באלטון ברנד, שמבוקש גם בדאלאס.

* לאחר שבחר לצאת ולבחון את שוק השחקנים החופשיים, הוזכר היום אנדרי קירילנקו כמועמד לחתום בסן אנטוניו.

* חוסה קלדרון, שמועמד בין היתר לדאלאס, נפגש הערב עם סקרמנטו.

* דנבר עשויה לנסות ולהעביר את אנדרה מילר בטרייד.

* שיקגו החליטה לשחרר את ריפ המילטון.

* צ'ייס באנדיג'ר הגיע לסיכום על הישארותו במינסוטה. החוזה: 16 מיליון דולר לשלוש שנים.

שחקן מינסוטה טימברוולבס אנדרי קירילנקו. AP
יצטרף למושבת האירופאיים של הספרס? קירילנקו/AP

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully