וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דיווח: דוויט הווארד נפגש עם ראשי אטלנטה

סופרמן ממשיך לשגע את ארה"ב: ההוקס מעוניינים להשיבו לעיר נעוריו, הלייקרס ונאש לא מוותרים. קלדרון יחבור למקל בדאלאס?

זה קרה בקיץ שעבר, ועכשיו זה חוזר: דוויט הווארד משגע את ה-NBA, והשמועות סביב יעדו הבא הולכות ומתחזקות. אחרי שמרבית קבוצות הליגה כבר הביעו עניין כלשהו ב'סופרמן', שהפך לשחקן חופשי 'מוגבל' (ללייקרס זכות ראשונים להשאירו לעונה נוספת) ברשת ESPN דווח היום (שלישי) כי הוא נפגש עם ראשי אטלנטה.

סנטר לוס אנג'לס לייקרס דוויט הווארד. AP
יחזור הביתה? הווארד/AP

הווארד, שכנער גדל באטלנטה ואף שיחק בתיכון בג'ורג'יה, שוקל ברצינות לשוב הביתה למקום בו החלה ילדותו. על פי הדיווח, ג'נרל מנג'ר ההוקס, דני פרי והמאמן הנכנס מייק בודנהולצר פגשו את הוורד בלוס אנג'לס. הפגישה הוגדרה על ידי פרי כ"חיובית".

כדי להופך לזוכה המאושרת בסנטר, אטלנטה תצטרך לבצע עסקת "sign and trade" עם הלייקרס, והיא מתכוונת להעניק לו חוזה מקסימום, של 88 מיליון דולר בארבע עונות. אגב, עוד לפני הפגישה עם אטלנטה פגש הווארד את ג'נרל מנג'ר הלייקרס מיטץ' קופצ'אק. הלייקרס לא מתכוונים לוותר על כך מהר על הווארד, שהגיע בקול תרועה רמה בקיץ שעבר ואיכזב במהלך העונה. סטיב נאש התגייס למשימה כדי לשכנע את הווארד להישאר בעיר המלאכים, וצייץ: "דוויט, אנחנו באים! אתה הולך לאהוב את הפסל שנבנה לך מחוץ לסטייפלס סנטר בעוד 20 שנה".

חוסה קלדרון שחקן דטרויט פיסטונס. AP
בקרוב לצד גל מקל? קלדרון/AP

עוד שמועות וחדשות מרחבי הליגה

* דאלאס רוצה לעבות את מצבת הגארדים שלה, שכוללת גם את גל מקל. המאבס מתכוונים לבצע עסקה שתביא לטקסס את ג'יי ג'יי רדיק. על פי דיווחים בספרד, המאבס מעוניינים מאוד גם בחוסה קלדרון. הרכז הספרדי המריא לארצות הברית ועשוי לחתום בקרוב אצל אחת הקבוצות המעוניינות בו - דאלאס, דטרויט, יוסטון או אטלנטה.

* גרג אודן עובד במרץ לקראת חזרה למגרשים עם פתיחת העונה הבאה, ולא פחות מחמש קבוצות כבר הביעו עניין. האלופה מיאמי היט וסגניתה סן אנטוניו ביניהן, וגם קליבלנד, בוסטון וממפיס. הסנטר, שנבחר ראשון בדראפט 2007 ותויג ככישרון עצום סבל מפציעות חוזרות ונשנות, האחרונה שבהם השביתה אותו מחודש פברואר 2013.

* מייק דאנליבי ג'וניור סיכם בשיקגו. על פי דיווח ב"יאהו", הצלף יחתום לשנתיים וירוויח 6 מיליון דולר.

* ניו אורלינס הגישה הצעה לטייריק אוואנס, שהפך לשחקן חופשי "מוגבל". הגארד של סקרמנטו זוכה להתעניינות רבה מצד הפליקאנס, שמוכנים להציע לו חוזה לארבע עונות תמורת שכר של 48 מיליון דולר.

שחקן פורטלנד טריילבלייזרס גרג אודן. Rick Bowmer, AP
בדרך לקאמבק? אודן/AP, Rick Bowmer

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully