וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בית"ר ירושלים: אריאל הרוש סירב להתלונן נגד האוהדים

מעצרם של שניים מתוקפיו מהם הוארך עד יום ראשון. לבנת לשוער: "אלו חלאות". נפתחה עצומה בעד הרוש ודריו פרננדס. דוד רביבו צפוי להצטרף

ברני ארדוב

בבית"ר ירושלים הבינו אתמול (שני) באימון הפתיחה שהאווירה שסבבה את המועדון בתקופת הצ'צ'נים עדיין כאן וככל הנראה לא הולכת להיעלם. במועדון ציפו שאריאל הרוש יספוג קללות אבל לא צפו את המצור על חדרי ההלבשה ואת היציאה בחסות משטרה, כפי שהתרחש אתמול. גורם במועדון אמר אתמול: "זה פשוט מבייש את בית"ר, 3,000 איש הגיעו להוציא את המועדון לדרך חדשה ובסוף מה שיוצא זה קללות, איומים ומצור על חדר ההלבשה. כבר אי אפשר להוריד את התדמית של בית"ר יותר נמוך, טביב חייב לקחת את העניינים לידיים ולשים לאוהדים קווים אדומים. פשוט נמאס, חשבנו שייפתח דף חדש וכולנו ננסה להרים את המועדון אבל יש כאלה שלא רוצים".

אוהדי בית"ר ירושלים, אימון פתיחה 2013-14. ברני ארדוב
"נמאס". אוהדי בית"ר/ברני ארדוב

באירועי אתמול נעצרו שלושה אוהדים, הן בעקבות המהומות בבית וגן והן בעקבות המחאה שערכו בסניף מקדונלד'ס במרכז המסחרי הסמוך לבית וגן שם התכנסו. בשל ההחלטה של מקדונלד'ס לא לפתוח סניף באריאל האוהדים חסמו את הכניסה לסניף בבית הכרם למשך חצי שעה ולא נתנו לעוברים ושבים להיכנס והחלו מהומות במקום. מאוחר יותר נעצר אחד האוהדים.

שלושת האוהדים שנעצרו אמש הורחקו היום על ידי המשטרה לעונה שלמה מהמגרשים, ומעצרם של שניים מהם הוארך עד יום ראשון. המשטרה אף ביקשה מאריאל הרוש להגיש נגדם תלונה רשמית כדי להקל על החקירה, אך השוער סירב.

בעקבות אירועי אמש, הרוש ודריו פרננדס קיבלו עשרות טלפונים והודעות התנצלות מאוהדים. האוהדים אמרו כי הקהל שקילל אינו מייצג אותם וכי מרבית הקהל מאחוריהם ורוצים לצאת לדרך חדשה. שחקנים בבית"ר מספרים שהרוש היה נראה מיואש בחדר ההלבשה וציפה שלאחר ההודעה המפייסת שלשום האימון יעבור באופן רגוע. פרננדס לקח את האירועים בצורה קשה וזכה לטלפונים מאיציק קורנפיין ואנשי בית"ר שניסו להרגיע אותו. מעבר לכך, אוהדים של הקבוצה פתחו אתמול בעצומת תמיכה באריאל הרוש ודריו פרננדס והשארתם במועדון. האוהדים מקווים להגיע ל-3,000 חתימות בימים הקרובים ואף יותר על מנת להראות לאלי טביב כי הרוב הגדול של אוהדי הקבוצה רוצה לפתוח דף חדש, לחבק את השחקנים ולשים את כל המחלוקות ביציע מאחור.

הבוקר התקשרה אל הרוש שרת הספורט לימור לבנת כדי לחזק את ידיו. לבנת אמרה לשוער: “זו חרפה, אני מתביישת. זו חבורה של חלאות אדם שלא רק הורסים את בית"ר אלא את הספורט הישראלי. אל תחשוש, תגיש תלונה, ואני אפנה על כך בהקדם למפכ"ל. אני מקווה שהמשטרה תתפוס את כל המתפרעים ותמצה איתם את הדין. כל הכבוד לך על העמידה האיתנה שלך, ואני מקווה שבקרוב תוכל לעסוק רק בספורט".
הרוש, שהיה נרגש מאוד מהשיחה של השרה לבנת הודה לה על התמיכה ועל שיחת הטלפון וסיפר כי הוא מקבל שיחות טלפון רבות התומכות בו.

השרה לבנת אכן שוחחה עם המפכ"ל וביקשה מדנינו לנקוט ביד קשה כלפי אותם אוהדים והתעדכנה על המעצרים שכבר ביצעה המשטרה. השרה הציעה למפכ"ל להפנות קריאה לרבבות האוהדים המסורים והנאמנים של הקבוצה להצטרף למאבק נגד אותם בריונים ולסייע למשטרה באיסוף ראיות מפלילות נגדם באמצעות צילומים שלהם בעת התפרעות וגילויי אלימות. השרה אמרה: "מדובר בקבוצת אוהדים קיצונית ומפרעת שיש להצר את צעדיה ולנקוט ביד קשה נגד ראשיה. אני קוראת לרבבות האוהדים הנאמנים והמסורים של קבוצת בית"ר ירושלים להצטרף למאבק נגד אותם עבריינים בריונים שפוגעים גם בקבוצה וגם ברוב של האוהדים הטוב והמסור שלה. אני קוראת לאוהדים לסייע למשטרה ופשוט לצלם באמצעות הסמארטפונים את אותם עבריינים בזמן מעשה. סיכמתי עם המפכ"ל שהעברת החומרים המפלילים יכולה להיעשות גם באופן אנונימי".

מי שנלחץ אתמול בערב הוא הבעלים המיועד אלי טביב, שהוזהר מהצפוי בשבועיים האחרונים אך לא חשש כי הדברים יגיעו לרמות כאלה. טביב הפעיל מספר גורמים בכדי להרגיע את העניינים ואף אמר כי לאחר שהקבוצה תעבור לידיו רשמית ידבר על הכול במסיבת עיתונאים ויגבה את השחקנים.

אוהדים ניסו לפגוע בפרננדס: "ירקו עליי, אני פגוע"

בית"ר ירושלים מחכה ליא יא פטי ואושאניווה

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פריצות הדרך, הטיפולים ומה צופן העתיד? כל מה שצריך לדעת על סוכרת

בשיתוף סאנופי
אלי טביב, הבעלים המיועד של בית"ר ירושלים. נועם מושקוביץ
לזה הוא לא ציפה. טביב/נועם מושקוביץ

בצד המקצועי, כרגע ממתינים כולם למוצא פיו של טביב. ניסו קפילוטו אמור לסגור בקבוצה בימים הקרובים כאשר יא יא פטי הוא עדיין הבלם המועדף אך אם לא תתקבל תשובה חיובית לגביו בימים הקרובים יסגרו בקבוצה עם דינו שקבורץ. מי שצפוי להצטרף לקבוצה הוא דוד רביבו איתו סיכם טביב את מרבית התנאים אך בצוות המקצועי עדיין מתלבטים לגביו ורוצים לראות כיצד יבנה הסגל לפני שיקבלו החלטה סופית.

המו"מ מול איציק כהן והפועל ירושלים צפוי לעלות הילוך היום וטביב מקווה לסגור את הנושא עד לסוף השבוע. טביב רוצה להשאיל את כהן עם אופציה לרכישה או לבצע רכישה בסכום סביר ולא חצי מיליון דולר כפי שדורשת הפועל ירושלים. הקבוצה האדומה של עיר הבירה במצב כלכלי לא פשוט ולכן ירצו לבצע עיסקה שתכניס כסף למועדון.

ובינתיים נודע כי היום הגישה המחלקה לחקירות שוטרים בפרקליטות המדינה כתב אישום נגד שוטר סיור חנגר פיראס על כך שתקף שוטר סמוי וכן אדם נוסף בעת אבטחת משחק כדורגל בין הפועל חיפה לבית"ר ירושלים ב-17.2.13.

על פי עובדות כתב האישום, שהוגש באמצעות עו"ד חן כבירי, הנאשם, אשר שירת כשוטר סיור בתחנת חיפה ושימש כחלק ממערך האבטחה במשחק, תקף שוטר הסמוי, בעודו כבול, בבעיטות בגופו ובמכות בפניו. כאשר ניסה העצור להרחיק את הנאשם, היכה הנאשם בפניו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully