וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דריו פרננדס: "ירקו עליי וקיללו אותי, אני פגוע"

אוהדי בית"ר ירושלים תקפו את הקשר הארגנטינאי והשליכו אבנים לעברו ולעבר אריאל הרוש. השוער יצא בליווי מאבטחים

ברני ארדוב

אימון הפתיחה של בית"ר ירושלים לקראת עונת 2013-14 לווה היום באירועים לא נעימים. כ-2,000 אוהדים הגיעו לבית וגן ורבים מהם פרצו לדשא והניפו את שחקני הקבוצה ואת המאמן הטרי אלי כהן על הכתפיים, אלא שדקות מעטות לאחר מכן האווירה השמחה התחלפה באווירה קודרת.

בעוד חלק מאוהדי הקבוצה עודדו את השוער אריאל הרוש, רבים אחרים קיללו אותו, מה שגרם לאנשי הקבוצה לייעץ לו לא לצאת לכר הדשא. בהמשך אוהדים של הקבוצה ראו דרך חלון חדר הלבשה את הרוש ואת דריו פרננדס והתחילו לזרוק לכיוונם אבנים.

האירועים הללו הם כמובן המשך לכך שהרוש הביע תמיכה בשני השחקנים המוסלמים שהגיעו באמצע העונה שעברה, בעוד פרננדס הסתכסך עם חלק מהקהל בהמשך בהצהרות פומביות שלו וכן בתנועות השתקה לכיוון היציעים.

כ-40 דקות לאחר פריצת האוהדים לדשא, הוחלט לא לערוך את האימון, אבל רבים מהאוהדים סירבו לעזוב את המקום והמתינו בבית וגן, כשהשחקנים וביניהם הרוש ופרננדס, מוסיפים להמתין בחדר ההלבשה. השוער לבסוף עזב את בית וגן בחסות המשטרה ואנשי אבטחה.

אריאל הרוש, שוער בית"ר ירושלים. ברני ארדוב
ספג קללות ואבנים באימון הבכורה. אריאל הרוש, מימין/ברני ארדוב

בעקבות האירועים, פרננדס שסיים את חוזהו בקבוצה, שוקל לעזוב. לקשר הארגנטינאי יש הצעה מהפועל חיפה וכעת הוא שוקל לקבל אותה. בחיפה מעוניינים מאוד בפרננדס והמאמן שלומי דורה סימן אותו כרכש הראשון אותו רצה בכרמל. באותה תקופה הקשר הבהיר שהוא מעוניין להישאר בבירה, אבל כעת ייתכן מאוד שהשתנו פני הדברים.

גם עירוני קרית שמונה ניסתה להחתים את השחקן, אך המו"מ לא צלח. לאור העזיבה הצפויה של רן אבוקרט את הפועל חיפה, זו שבה כעת לאופציית פרננדס ושם מעוניינים להחתים אותו מידית.

פרננדס סיפר היום: “קבוצה של אוהדים הגיעה לחלון של חדר ההלבשה, פתחה אותו והחלה לקלל את אריאל הרוש. אני ניסיתי להרגיע את העניינים והאוהדים החלו לירוק עלי ולקלל. אם זה היחס שאני מקבל אז אני מאוכזב מאוד. מה שהיה בשנה שעברה נגמר ונשכח מבחינתי, אבל אחרי מה שקרה היום אין לי מילים. לאורך כל הפגרה קיבלתי הודעות וחיזוקים מאוהדים שמבקשים שאשאר בבית"ר ירושלים ומה שקרה היום פשוט פגע בי מאוד".

גורם במועדון אמר היום: "אלי טביב חייב לקחת את העניינים בידיים ולהבהיר לאוהדים שהוא לא יסבול התנהגות כזו. אי אפשר לאבד שני שחקנים כמו פרננדס והרוש בגלל סגירת חשבונות מהעבר, זה רע למועדון. אף קבוצה בארץ לא מביאה כמו קהל כזו לאימון הפתיחה ובמקום שיתעסקו בזה, כל הכותרות הן על הקללות והאבנים".

טביב עצמו שוחח הערב עם היו"ר איציק קורנפיין וביקש ממנו ליצור קשר עם דריו פרננדס ולהרגיע אותו בעקבות אירועי היום. הבעלים המיועד חושש לאבד את הארגנטינאי והבטיח להיכנס לעובי הקורה בנוגע לאוהדים ולעשות סדר על מנת שיניחו להרוש ופרננדס.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

זה כל כך טעים ופשוט: מתכון לבננות מקורמלות

בשיתוף חברת גליל
שי חדד, אופיר קריאף, בית"ר ירושלים. ברני ארדוב
חתני השמחה. שי חדד ואופיר קריאף/ברני ארדוב

טביב עצמו לא נכח בבית וגן. הבעלים המיועד יודע שהזמן לא משחק לטובתו אך מנגד הוא חוזר ומדבר על סבלנות ושפיות בהתנהלות מול שחקנים. יחד עם זאת על טביב מופעלים לחצים גדולים לקדם את המו"מ עם שחקנים ולהתחיל לבנות את השלד וההערכה היא כי בימים הקרובים יהיו התפתחויות.

טביב לא מתכוון להמתין יותר מדי להתפתחויות עם אשדוד בנוגע ליא יא פטי ואם לא יתקבלו תשובות ברורות יוחתם דינו שקבורץ בקבוצה. ניסו קפילוטו מחזיק בהצעה מהפועל באר שבע ואם הדברים מולו לא ייסגרו ביומיים הקרובים הוא ימשיך הלאה. בן והבה צפוי להתחיל ולהתאמן עם הקבוצה אך בשלב זה לא אמור להיות חלק מהקבוצה. לאסלו לנצ'ה עדיין בתמונה והוא עשוי להגיע אם הוא ישוחרר ללא תמורה מוידאוטון.

מי שלא הגיעו היום לבית וגן הם עמית בן שושן, קובי מויאל וחיים מגרלשוילי שעדיין לא חתומים על חוזה. פרננדס שבעצמו לא חתום, כאמור הגיע וכך גם וסטיבן כהן.

מאמן בית"ר ירושלים, אלי כהן. ברני ארדוב
בבית"ר מקווים לראות מחזות כאלו גם בסוף העונה. אלי כהן על כתפי האוהדים/ברני ארדוב
אוהדי בית"ר ירושלים, אימון פתיחה 2013-14. ברני ארדוב
אוהדי בית"ר ירושלים, אימון פתיחה 2013-14/ברני ארדוב
אוהדי בית"ר ירושלים, אימון פתיחה 2013-14. ברני ארדוב
אוהדי בית"ר ירושלים, אימון פתיחה 2013-14/ברני ארדוב
אוהדי בית"ר ירושלים, אימון פתיחה 2013-14. ברני ארדוב
אוהדי בית"ר ירושלים, אימון פתיחה 2013-14/ברני ארדוב
עוזר מאמן בית"ר ירושלים, דוד אמסלם. ברני ארדוב
עוזר מאמן בית"ר ירושלים, דוד אמסלם/ברני ארדוב
אוהדי בית"ר ירושלים, אימון פתיחה 2013-14. ברני ארדוב
אוהדי בית"ר ירושלים, אימון פתיחה 2013-14/ברני ארדוב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully