וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בית"ר ירושלים מחכה ליא יא פטי ואושאניווה

30.6.2013 / 17:02

אם אשדוד תצרף זר היא עשויה לוותר על אחד מהשניים, שעל הכוונת של בית"ר. העברת המועדון לטביב תאושר בימים הקרובים

ברני ארדוב

צפו: התקרית שיצרה את הקרע בין אריאל הרוש לאוהדי בית"ר

בבית"ר ירושלים ממתינים לראות האם מ.ס אשדוד תצרף חלוץ זר לקבוצה, כשג'ואון אושאניווה ויא יא פטי נמצאים על הכוונת של הקבוצה מהבירה. במקרה ואשדוד תצרף זר נוסף יהיו בסגל שלה חמישה זרים, ואז תיאלץ לוותר על אחד מהשניים, או אולי על שניהם. אם פטי או אושאניווה ישוחררו, בית"ר צפויה לפתוח עם אשדוד במשא ומתן לגביהם.

אלי טביב אף מקווה עד מחר לנסות ולסכם עם דריו פרננדס, סטיבן כהן וניסן קפילוטו כדי להתחיל לעצב את הסגל. בימים הקרובים ייפגש טביב עם ראשי הפועל ירושלים כדי לנסות ולסכם על השאלה עם אופציה לרכישה של החלוץ איציק כהן. במסגרת העסקה צפוי השוער אוהד סיידוף לעבור להפועל ירושלים. ייתכן שבית"ר תשאיל להפועל ירושלים מספר שחקנים נוספים.

שחקן מ.ס אשדוד, יא יא פטי. מגד גוזני
חזק על הכוונת. יא יא פטי/מגד גוזני

שחקני הקבוצה יגיעו היום (ראשון) לבית וגן לעבור את הבדיקות הרפואיות לקראת פתיחת האימונים מחר. גם שחקנים שסיימו חוזים והמועדון מעוניין בהם הוזמנו אך ספק גדול אם כולם יגיעו.

לקראת האימונים יצא שוער הקבוצה אריאל הרוש בהודעת פיוס לאוהדים, ואתר לאתר הרשמי של המועדון: "מחר בית"ר ירושלים פותחת את העונה, מבחינתי אני שם את כל אירועי העונה שעברה מאחוריי ומתרכז רק במה שעומד לפנינו. מי שבית"ר חשובה לו ייתן הכול כדי שהשנה נהיה בצמרת. בעקבות שיחות רבות עם אוהדים בימים האחרונים, חשוב לי להבהיר: לא העברתי ביקורת נגד אוהדים ללא סיבה. העברתי ביקורת נגד מי שקילל בצורה קשה אותי ואת המשפחה שלי. מבחינתי, החל ממחר אני שם את כל האנרגיות לטובת בית"ר ירושלים ואני בטוח שכולם יעשו כמוני. כולם יודעים את הכוח של הקהל של בית?ר ירושלים, וזה הזמן של כולנו להתאחד ולדחוף את המועדון למקומו הטבעי בצמרת הכדורגל הישראלי".

עמית בן שושן וקובי מויאל לא הגיעו הבוקר לבדיקות הרפואיות, ולא צפויים לפתוח את האימונים עם הקבוצה מאחר ואין להם חוזים.

לידיעה על הניסיון של טביב לפייס בין הרוש לקהל

אריאל הרוש שוער בית"ר ירושלים. אדריאן הרבשטיין
"שם את כל האנרגיות לטובת בית"ר". הרוש/אדריאן הרבשטיין

חלק משחקני בית"ר מאוכזבים מההצעות שהוגשו להם ובשלב זה ממתינים להצעה משופרת מהמועדון. אחד השחקנים שלא אהב את ההצעה הראשונית שהוגשה לו הוא מתן בראשי. בראשי לא אהב את הפרסומים לפיהם דרש פי שישה משכרו הנוכחי ואמר: "כבר מסתכלים עליי כאילו אני רודף בצע. אנשים לא יודעים ששיחקתי בשנתיים האחרונות על משכורת של 6,000 שקל. 8,500 שקל משכורות ובכל חודש ירדו לי 2,500 שקל על המכונית שקיבלתי מהמועדון. ביקשתי פי שניים וחצי כדי שאוכל להתפרנס בכבוד ולהתעסק בכדורגל בשקט. אני כבר בן 25 ולא אחד שעלה מהנוער".

מתן בראשי שחקן בית"ר ירושלים (ימין) מול אבי כנפו שחקן הפועל עכו. ברני ארדוב
"מסתכלים עליי כאילו אני רודף בצע, אני לא שחקן שעלה מהנוער". בראשי/ברני ארדוב

בראשי דווקא מבין את אלי טביב ואומר: "זה לא פשוט להיות הבעלים של בית"ר ירושלים. הוא לקח פה אחריות על כל הגרעונות וההתחייבויות, איך שהוא נכנס הוא צריך לסגור את שתי המשכורות ויש לו חובות להתעסק בהם כי הרבה שחקנים סיימו חוזים ורוצים שידרוגים. אני לא מקנא בו. הוא מנסה לדאוג שבית"ר תישאר שפויה ומאוזנת ולא תיכנס כל שנה למצב שמדברים על הקפאת הליכים או כל מיני דברים כאלה. החלום שלי היה להצליח בבוגרים של בית"ר ואני מאמין שבסופו של דבר זה מו"מ ודברים יסתדרו".

אלי טביב, הבעלים המיועד של בית"ר ירושלים. צילום: נועם מושקוביץ', נועם מושקוביץ
אין מה לקנא בו. טביב/נועם מושקוביץ, צילום: נועם מושקוביץ'

נציגי טביב ועמותת האוהדים הגיעו אחר הצהריים לוועדה להעברת זכויות בהתאחדות לכדורגל כאשר בידיהם כל הטפסים הנדרשים, והעסקה תאושר רשמית בימים הקרובים. לאחר שתאושר ההעברה, הוועדה תדון בקיצור תקופת הצינון של טביב מה-20 ליולי, וייתכן וכבר בימים הקרובים יוכרז איש העסקים כבעלים הרשמי של המועדון.

יאיא פטי, מ.ס אשדוד, ולדימיר גלושצ'ביץ', הפועל חיפה. קובי אליהו
יגיע לטדי? פטי/קובי אליהו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully