וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בית"ר במגעים עם חלוץ ניגריה הצעירה

28.6.2013 / 13:24

אולרנוואג?ו קאיודה, שמככב באליפות העולם עד גיל 20, על הכוונת של טביב. הבעלים המיועד ינסה לפייס בין הרוש לאוהדים

צילום וידאו: עומר מירון, עריכת וידאו: יאיר דניאל

אלי טביב מנסה לצרף בימים האחרונים לבית"ר ירושלים חלוץ מנוסה, ובנוסף גם חלוץ צעיר עם פוטנציאל מכירה לחו"ל, והשם החם הוא של אולרנוואג?ו קאיודה, חלוץ הנבחרת הצעירה של ניגריה. קאיודה בן ה-20 שוהה בימים אלה בטורקיה שם עזר לנבחרת ניגריה להעפיל לשמינית גמר המונדיאל עד גיל 20.

קאיודה פתח בכל משחקי הנבחרת בשלב הבתים, בישל שני שערים וכבש את שער הניצחון ב-0:1 על דרום קוריאה. כרטיסו שייך לקבוצת מימוסאס מחוף השנהב ובינואר 2012 הוא הושאל לחצי עונה ללוצרן השוויצרית שם רשם הופעה אחת בקבוצה הבוגרת ושיחק בעיקר במילואים. במהלך העונה האחרונה הוא נבחן במדי דינמו מינסק, צ'רלטון האנגלית וראן הצרפתית, אך העסקאות נפלו בעקבות סכסוך חוזי עם מימוסאס.

אלי טביב שיפר את ההצעה לאלרואי כהן

דוד אמסלם צפוי להתמנות לעוזר המאמן של בית"ר ירושלים

חלוץ נבחרת ניגריה הצעירה אולרנוואג?ו קאיודה. AP
חושבים קדימה. אולנרוואג'ו קאיודה/AP

בית"ר אמורה לפתוח את האימונים בשבוע הבא ומה שהעסיק את האוהדים בשבועות האחרונים הוא השוער אריאל הרוש. בעקבות העימותים של השוער עם חלק מהאוהדים ביציע בעונה שעברה ישנו חשש כי האוהדים יתנכלו לשוער כבר באימון הפתיחה. הבעלים המיועד אלי טביב עודכן בדברים והוא מתכוון לקחת את העניינים לידיים ולהרגיע את העניינים בין השוער לאוהדים. טביב אף עשוי לצאת בהודעה ובה יבקש מהאוהדים לשים את כל ענייני העונה שעברה בצד ולתת לכולם לפתוח דף חדש במועדון.

sheen-shitof

בדקו התאמה לטיפול

פיתוח ישראלי: פתרון מדעי לאקנה בגוף עם מעל 90% הצלחה

בשיתוף מעבדות רבקה זיידה
אריאל הרוש שוער בית"ר ירושלים. אדריאן הרבשטיין
הקרע בינו לבין האוהדים יתאחה? הרוש/אדריאן הרבשטיין

בינתיים, בית"ר ממשיכה בגיבוש הסגל לעונה הבאה. הסיכום של ישראל זגורי בהפועל תל אביב גרם ללחץ גדול אצל האוהדים וחשש לקראת העונה הבאה אך טביב ואמר כי זגורי אינו שווה את הסכום אותו דרש והוא מעדיף להשקיע אותו בשחקנים איתם הוא כבר נמצא במו"מ.

המאמצים לצרף את אלרואי כהן הוגברו אתמול והתפתחויות בנושא צפויות בתחילת השבוע הבא. טביב הבין אתמול כי דריו פרננדס נפגע מכמה סעיפים והיה על סף פרידה מהמועדון ובעקבת זאת נעשו שינויים בהצעה שהוגשה על מנת לראות את הקשר ממשיך במועדון. כפי שהדברים היו נראים אתמול בלילה, במועודון סבורים כי הקשר ימשיך במועדון אך עדיין נותרו פערים קטנים בין הצדדים. גם סטיבן כהן מאוד רוצה להמשיך במועדון והבעלים יעשה כמה שינויים בהצעה אותה קיבל על מנת להשאירו.

דריו פרננדס שחקן בית"ר ירושלים. ברני ארדוב
צפוי להמשיך. דריו פרננדס/ברני ארדוב

בעמדת הבלם ממתינה בית"ר לדרישת השכר של דינו שקבורץ הקרואטי. לבית"ר הייתה אופציה על הבלם עד ל-1 למאי אך היא לא ניצלה אותה ובמידה והשחקן ידרוש סכומים גבוהים יותר מהאופציה שהייתה לבית"ר המו"מ יהיה לא פשוט. עם ניסו קפילוטו הדברים קרובים יותר לסיכום ונראה כי הוא יסגור בקבוצה בתחילת השבוע הבא. עם עמית בן שושן, קובי מויאל, חיים מגרלשווילי ומתן בראשי צפוי מו"מ לא פשוט ובשלב זה השחקנים אינם קרובים לסיכום במועדון.

בנוגע לחלוצים, בשלב זה הסיכויים שלאסלו לנצ'ה וסטפן שצ'פוביץ' יגיעו למועדון נמוכים. העלות של השניים בנוסף לחוות דעת שקיבל טביב על אופיו של לנצ'ה מורידים את האופציה שלו מהפרק כאשר בבית"ר ממשיכים לחפש חלוץ בעל שיעור קומה. כפי שפורסם בוואלה! ספורט, טביב יקדם בשבוע הבא את המו"מ מול הפועל ירושלים בנוגע לחלוץ איציק כהן אותו הוא מאוד רוצה לראות בסגל הקבוצה כהשקעה לטווח ארוך.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully