וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בית"ר ירושלים: טביב שיפר את ההצעה על אלרואי כהן

27.6.2013 / 18:08

לאחר שמעבר זגורי ירד מהפרק, טביב לוחץ להחתים את שחקנה של הפועל ת"א. מ"ומ עם שקבורץ, התקדמות עם קפילוטו

בבית"ר ירושלים נמצאים במרוץ נגד השעון ופועלים להחתים שחקנים לסגל לקראת פתיחת האימונים בשבוע הבא. לאחר שנפלה האפשרות להחתים את ישראל זגורי, פועלים במועדון להחתים את אלרואי כהן. הערב (חמישי) נודע כי הבעלים המיועד, אלי טביב פועל במרץ בכדי להנחית את שחקנה של הפועל תל אביב, וכי הוא שיפר את הצעתו לכהן.

אלרואי כהן שחקן הפועל תל אביב. מגד גוזני
יקבל את ההצעה? כהן/מגד גוזני

בנוסף, לאחר שלא קיבלו תשובות ממכבי חיפה בנוגע לאנדריי פילאבסקי החליטו בבית"ר לא להמתין והחלו במשא ומתן עם דינו שקבורץ, הבלם הקרואטי ששיחק בקבוצה בעונה שחלפה. אם הדרישה של שקבורץ תהיה בקנה מידה של העונה שעברה, הוא צפוי להמשיך בקבוצה.

מעבר לשקבורץ, נפגש היום הבעלים אלי טביב עם סוכן השחקנים גלעד קצב, שהגיש לו הצעות עבור ניסו קפילוטו וחיים מגרלשווילי. הפערים בין בית"ר לקפילוטו אינם גבוהים ושני הצדדים מאמינים כי השחקן ישחק בקבוצה. המשא ומתן עם מגרלשווילי מורכב יותר, ואם טביב לא יציע לו הצעה משודרגת הוא לא ימשיך במועדון. מתן בראשי מצפה להצעה טובה יותר מבית"ר בימים הקרובים לאחר שהודיע כי הוא מסרב להצעה שהוגשה לו אתמול.

בעקבות עזיבתו המסתמנת של ישראל זגורי להפועל תל אביב, יאיצו בבית"ר את החיפוש אחר מחליף, ויוגברו המגעים גם עם מאור בוזגלו. בנוגע לדריו פרננדס, בית"ר עדיין לא קיבלה תשובה מהשחקן אך נראה כי השחקן לא ממהר להשיב בחיוב וייתכן כי יבדוק אופציות אחרות. בית"ר הגישה גם הצעה לסטיבן כהן שיחליט בימים הקרובים אם לקבל אותה. קובי מויאל צפוי לקבל הצעה בימים הקרובים ובין הצדדים צפויים פערים ומשא ומתן לא פשוט, כשבמקביל השחקן ממשיך לבדוק הצעות מחו"ל. בבית"ר מצפים לתשובה מסטפן שאלוי בנוגע לאפשרות להחתים את החלוץ לאסלו לאנצ'ה.

עמית בן שושן דחה גם הוא את הצעת הקבוצה ובימים הקרובים ייתכן ותוגש לו הצעה משופרת מעט. שחקנים בקבוצה התלוננו כי החוזים אינם כוללים רכבים כפי שהיה נהוג בשנים האחרונות וכי זה מרכיב שהיה חלק מהמשכורת. בשלב זה ההחלטה של טביב היא כי רכבים יינתנו לשחקנים זרים ולחלק מהשחקנים הגרים במרכז וצפונה.

דריו פרננדס, בית"ר ירושלים. קובי אליהו
עדיין לא החזיר תשובה. פרננדס/קובי אליהו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully