וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בית"ר: שאלוי ינסה לשחרר את לנצ'ה בסכום נמוך

27.6.2013 / 9:35

ההונגרי של וידאוטון מעוניין להגיע לבירה, שצ'פוביץ' עדיין על הפרק. אמסלם צפוי לסכם היום, בן שושן ימתין להצעה משופרת

צילום וידאו: עומר מירון, עריכת וידאו: יאיר דניאל

בבית"ר ירושלים עובדים בלחץ גדול לקראת העונה הבאה. העובדה שאלי טביב עדיין לא הפך לבעלים הרשמי ובמועדון פועלים תחת ההנהלה היוצאת בראשות איציק קורנפיין מעכבת מספר תהליכים, ומעבר לכך חמישה שחקנים בלבד חתומים בקבוצה לפני פתיחת מחנה האימונים ביום שני הקרוב. בבית"ר שקלו לדחות את אימון הפתיחה במספר ימים, אך נכון לאתמול השחקנים לא קיבלו הודעה על שינוי במועד פתיחת האימונים.

בנוגע להצעות שהוגשו אתמול לשחקנים, עמית בן שושן צפוי לסרב להצעה שהוגשה לו בסך כ-70 אלף דולר, וימתין להצעה משופרת ובמקביל עשוי לבדוק הצעות אחרות. מתן בראשי קיבל הצעה משודרגת משמעותית ביחס לשנה שעברה, וייתכן שיחתום על חוזה לעונה אחת. גם דריו פרננדס שדרש חוזה לשנתיים קיבל הצעה לעונה אחת ובמידה ויסכים יחתום בימים הקרובים. משא ומתן עם קובי מויאל ייפתח בימים הקרובים, כמו גם עם חיים מגרלשווילי וניסו קפילוטו, שסוכנם גלעד קצב צפוי להגיש היום לבית"ר דרישת שכר עבור השניים.

דריו פרננדס שחקן בית"ר ירושלים. קובי אליהו
דרש חוזה לשנתיים, קיבל הצעה לעונה אחת. דריו פרננדס/קובי אליהו

כפי שפורסם בוואלה! ספורט, מי שהמאמן אלי כהן מאוד רוצה לראות בבית"ר הוא החלוץ ההונגרי לאסלו לנצ'ה. בבית"ר יצרו אתמול קשר עם סוכנו של השחקן סטפן שאלוי, ובשלב זה שאלוי מנסה לסגור עניינים מול קבוצתו של השחקן וידאוטון על מנת שתשחרר אותו מחוזהו בסכום נמוך ותאפשר לו לעבור לבית"ר בהשאלה, עם אופציה לרכישה בתום העונה. במקביל ממשיכים בבית"ר לבדוק את אופציית סטפן שצ'פוביץ' ומנהלים מגעים מול פרטיזן בלגרד.

ישראל זגורי צפוי לקבל היום הצעה בסך של 140 אלף דולר לעונה למשך שלוש שנים. בבית"ר מאמינים שזגורי יחתום בקבוצה עד לתחילת השבוע הבא ויהפוך לשחקן הרכש הראשון של הקבוצה. חן עזריאל צפוי להיפגש עם מכבי חיפה על מנת לקבל הבהרות בנוגע לתנאי השחרור שלו. בן והבה הוצע לקבוצה אתמול ונבדקת האפשרות לצרפו כבלם שלישי. גם שמותיהם של דוד רביבו ודימיטאר מקרייב עלו אתמול, אך המאמן אלי כהן לא מעוניין בשניים. כפי שפורסם לראשונה בוואלה! ספורט, טביב עדיין ממתין להחלטת הפועל תל אביב האם היא מעוניינת להשתתף בשכרו של אלרואי כהן ובמידה והפועל תסכים ישנם סיכויים טובים שכהן יצטרף לבית"ר.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

זה כל כך טעים ופשוט: מתכון לבננות מקורמלות

בשיתוף חברת גליל
מאמן בית"ר ירושלים דוד אמסלם. ברני ארדוב
בבית"ר מבינים את החשיבות של אמסלם בחיבור עם המועדון והקהל/ברני ארדוב

דוד אמסלם ייפגש היום עם אנשי טביב במטרה לסכם על חוזה לעונה הקרובה כעוזר מאמן לצידו של אלי כהן. העלות של אמסלם יקרה יותר מזאת של ז'אן טלסניקוב, שהיה אמור להיות עוזרו של כהן, אך בבית"ר מבינים את החשיבות של אמסלם בחיבור עם המועדון והקהל ומעוניינים שיהיה לצידו של כהן כבר באימון הפתיחה. משה בן דוד ימשיך כמאמן השוערים של הקבוצה. בן דוד מאוד מוערך בבית"ר ומקבל קרדיט גדול על העבודה עם אריאל הרוש ואוהד סיידוף מגיל צעיר. סיידוף צפוי לעבור להפועל ירושלים מהלאומית על מנת להיות שוער ראשון בעונה הקרובה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully