וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בית"ר ירושלים פנתה ללאסלו לנצ'ה, זגורי יסגור?

26.6.2013 / 13:00

שאלוי מתווך בעסקת אקס קרית שמונה. לזגורי יוצעו 140 אלף דולר לעונה. אמסלם צפוי לסכם היום, טביב ייפגש עם סביליה

בית"ר ירושלים צפויה לפתוח את האימונים ביום שני הקרוב עם הרבה מאוד בעיות בסגל. נכון לרגע זה רק חמישה שחקנים חתומים במועדון לקראת העונה הבאה, ולא נראה שעד פתיחת האימונים יחתמו שחקנים נוספים. רשמית, אלי טביב לא יהיה הבעלים של הקבוצה לפני הוועדה להעברת זכויות, ולכן גם סיכומים אליהם הוא עשוי להגיע, לא יבואו לידי חתימה לפני אמצע השבוע הבא.

דוד אמסלם צפוי להתמנות לעוזר מאמן בית"ר

נדחתה העברת בית"ר לטביב

אלי טביב, הבעלים המיועד של בית"ר ירושלים. נועם מושקוביץ
בינתיים, שום דבר לא יכול להיות חתום. טביב/נועם מושקוביץ

בבית"ר קיבלו למעשה את כל דרישות השכר של השחקנים בהם מעוניינים במועדון לשנה הבאה ובימים הקרובים יגישו לשחקנים הצעה נגדית. במועדון אמרו: "ישנם פערים גדולים עם חלק מהשחקנים. יוגשו הצעות וצפוי גם דד ליין של מספר ימים, שלאחריו מי שיחליט שההצעה לא מתאימה לו - ניאלץ לבדוק אופציות אחרות ולהסתדר בלעדיו - על אף שאנחנו מעדיפים את אותם השחקנים אצלנו".

היחיד שדרישת השכר שלו הייתה קרובה מאוד למה שבית"ר מוכנה להציע הוא דריו פרננדס, שדרש חוזה לשנתיים אך יקבל הצעה לעונה אחת בלבד. אם פרננדס יסכים, במועדון מאמינים שהצד הכספי ייפתר בפגישה הבאה. השוער אוהד סיידוף שסיים את חוזהו יקבל הצעה לשנתיים נוספות במועדון וייתכן כי יושאל להפועל ירושלים שמעוניינת בו. ישנה אפשרות שזה יהיה במסגרת עסקה בה יעבור החלוץ איציק כהן לבית"ר.

בנוגע לישראל זגורי, במועדון הבינו כי השחקן מעדיף את בית"ר על פני הפועל תל אביב ויגישו לו בימים הקרובים הצעה לשלוש שנים של כ-140 אלף דולר נטו לעונה. זגורי דורש בשלב זה כ-200 אלף דולר לעונה אך בשני הצדדים מאמינים שאפשר יהיה להגיע לסיכום בשבוע הבאה.

שחקן נבחרת ישראל הצעירה ישראל זגורי (למעלה). ברני ארדוב
הפער הכלכלי ייסגר כנראה. זגורי/ברני ארדוב

בנוסף בית"ר ירושלים עשויה לפתוח במשא ומתן עם לאסלו לנצ'ה. החלוץ ההונגרי, ששיחק בעונה שעברה בעירוני קרית שמונה, הוצע לקבוצה בימים האחרונים על ידי שחקן העבר סטפן שאלוי והפך רלוונטי במיוחד בשל הקשיים במגעים עם פרטיזן בלגרד בעניין סטפן שצ'פוביץ'. לנצ'ה שייך לווידאוטון ההונגרית ומחזיק בחוזה עמה גם לעונה הבאה. בימים הקרובים ייתכנו התפתחויות בנושא.

בעונה שעברה שיחק לנצ'ה 10 משחקי ליגה במדי עירוני קרית שמונה, לפני שעזב בגלל שלא התאקלם בצפון. הוא כבש שני שערים ליגה בעונה שעברה. לנצ'ה עזב את הקריה בחודש נובמבר והמשיך לאסטרס טריפוליס היוונית במדיה כבש שני שערים ב-13 הופעות. לפני כן שיחק ההונגרי בן ה-25 בקבוצות MTK בודפשט, וידאוטון וקצ'קמטי במדינתו.

לאסלו לנצ'ה שחקן עירוני קרית שמונה. ברני ארדוב
שאלוי מעורב. לנצ'ה/ברני ארדוב

היום תשתתף הקבוצה בטקס של הקרן לידידות בבית וגן בהשתתפות ראש העיר ניר ברקת, יו"ר הקבוצה איציק קורנפיין, השרה לימור לבנת והבעלים המיועד אלי טביב. טביב צפוי לשהות בבית וגן היום ולסייע לאנשיו ולאיציק קורנפיין בהכנת הצעות השכר לשחקנים ואף לשבת עם המאמן אלי כהן על התוכניות לעונה הבאה. בהמשך צפויים להיפגש אנשי המועדון עם דוד אמסלם במטרה לסכם עמו כעוזר המאמן לעונה הקרובה.

בנוגע לעמדות הניהול הבכירות, כפי שפורסם לראשונה בוואלה ספורט, בעמותת האוהדים מאוד רוצים לראות את ניר סביליה בתפקיד מוביל במועדון ואף ביקשו מטביב ללכת לקראת בנושא בשל החשיבות של איש שיידע לעמוד בקשר מול הקהל, התפתחות העמותה וגיוס כספים עבור המועדון. בימים הקרובים צפויים טביב ונציגיו להיפגש עם סביליה ולהחליט בנושא.

בית"ר ירושלים בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully