וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דוד אמסלם צפוי להתמנות לעוזר מאמן בית"ר ירושלים

25.6.2013 / 20:56

מגן העבר צפוי להתמנות בעקבות בקשתו של המאמן החדש, אלי כהן. טלסניקוב נפרד מהמועדון: "תודה לך בית"ר ירושלים"

לאחר מספר ימים בהן הייתה התלבטות בבית"ר ירושלים בנוגע לעמדת עוזר המאמן בבית"ר ירושלים, קיבלו החלטה היום ללכת עם החלטת המאמן החדש, אלי כהן ולנסות לסגור בימים הקרובים עם דוד אמסלם. בתוך כך, היום (שלישי) הודיע המועדון לז'אן טלסניקוב כי הוא לא ימשיך בבית"ר בעונה הבאה.

דוד אמסלם מאמן בית"ר ירושלים. קובי אליהו
חוזר לקבוצתו לשעבר. אמסלם/קובי אליהו

בעקבות ההודעה, כתב טלסניקוב בדף הפייסבוק שלו: "היום הודיעו לי שאני לא ממשיך בבית"ר ירושלים. לא אשקר, זה עצוב. דווקא ברגע זה אני רוצה לומר שאני אוהב את בית"ר ירושלים בכל ליבי ומאחל הצלחה למעדון הגדול הזה. זה דרכו של ספורטאי ומאמן, אני מקבל את זה באהבה ועובר הלאה. בשבילי כל רגע ששיחקתי ואימנתי בביתר בנוער ובבוגרים הייתה זכות. תודה לך בית"ר ירושלים".

בנוסף, ממשיכים בבית"ר בניסיון לגבש את הסגל לעונה הבאה. קשר הפועל רמת גן בעונה האחרונה והנבחרת הצעירה ישראל זגורי מתקרב למועדון, כשהשחקן הבהיר לסוכנו אבי נמני כי ההעדפה המקצועית שלו היא להגיע לבירה למרות שהוא מחזיק גם בהצעה מהפועל תל אביב. עם זאת, בפגישה שערך נמני היום עם נציגי אלי טביב ואיציק קורנפיין בבית וגן התגלו פערים. בית"ר צפויה להגיש הצעה נגדית ב-48 שעות הקרובות בכדי לקדם את המגעים.

בנוגע להצעות שהגישו לשחקני הקבוצה, כרגע צפויים פערים גדולים עם מרביתם פרט לדריו פרננדס, שבמועדון מעריכים כי בימים הקרובים יחתום על חוזה לעונה אחת. גורם במועדון אמר: "כרגע יש פערים גדולים עם שחקנים אך אנחנו מקווים כי דברים יסתדרו כמה שיותר מהר. אנחנו רוצים את השחקנים האלה בבית"ר אך לא בכל מחיר".

ירושלים צפויה לפתוח את האימונים ביום שני הקרוב בבית וגן, אך כבר כעת ברור כי מעט מאוד שחקנים חתומים יפתחו את האימונים. נכון להיום חתומים במועדון אריאל הרוש, שי חדד, אופיר קריאף, אלי דסה, ברק משה ומתן בן סימון הצעיר, שחוזר מהשאלה באחי נצרת. בנוסף, מאות מאוהדי הקבוצה צפויים להגיע מחר (יום ד') בשעה 19:00 למתנ"ס פיליפ ליאון לאימון פתיחת העונה של קבוצת הכדורסל של המועדון שעלתה השנה לליגה א'.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
עצוב, אבל מקבל את זה באהבה. טלסניקוב/מערכת וואלה!, צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully