וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נדחתה העברת בית"ר לטביב ולעמותת האוהדים

24.6.2013 / 15:23

הוועדה להעברת הזכויות של ההתאחדות דורשת מהבעלים החדש מסמכים נוספים. עורך דינו: "עד סוף השבוע הכל יסגר"

צילום: טל אנגלנדר, עריכה: יותם בן-דוד

הסתיימה הפגישה בין נציגיו של אלי טביב ונציגי עמותת אוהדי בית"ר ירושלים בוועדה להעברת זכויות של ההתאחדות ובסיומה הקבוצה טרם עברה לבעלים המיועד. הוועדה דורשת מטביב מספר המסמכים הקשורים להתקשרות שלו עם עמותת האוהדים. עורך דינו נועם פורר מעריך שב-48 השעות הקרובות יוצגו כל המסמכים והועדה תתכנס שוב: "עד סוף השבוע הכל יסגר". נושא קיצור תקופת הצינון של טביב, שכרגע עומדת על 20 ביולי, יעלה לדיון בפגישה הבאה.

נושא הבעיה המשפטית מול הפועל תל אביב נפתר, במידה וטביב לא יקבל את כספו הוא לא יוכל לקבל את קבוצתו לשעבר לידיו שוב אלא רק לתבוע דרך בית המשפט. בנוגע לאפשרות שיאושם בפלילים על תקיפת הנער, נקבע כי אם בעתיד יהיה כך המצב, העניין יחזור לדיון בוועדה.

המטרה הראשונה של טביב תהיה להשאיר כמה שיותר שחקנים מהסגל הקיים. ביום שלישי צפויים כ-6-8 שחקנים שסיימו חוזה בתום העונה שעברה להגיע לבית וגן לשיחות ראשונות בנוגע לעונה הבאה. בבית"ר צופים משא ומתן לא פשוט מול השחקנים שסיימו חוזים ומרביתם אינם מחוייבים למועדון בשלב זה.

עורך דין נועם פורר. מגד גוזני
מעריך שהכל יסתדר בקרוב. עורך הדין נועם פורר/מגד גוזני

במקביל לכך, טביב והמאמן אלי כהן חושבים איך לחזק את הקבוצה וגם בודק אופציות למקרה שהמשא ומתן עם חלק מהשחקנים יתפוצץ או ששחקנים לא ימתינו למועדון. טביב מאוד רוצה להנחית שחקן בעל שם בבית"ר שגם יקדם את מכירת המנויים של הקבוצה ו"יעיר" את האוהדים, אך בינתיים שמות כמו של שלומי ארבייטמן שעלותו 2.5 מיליון שקל בעונה יורדים מהפרק.

מי שהוצע אתמול לטביב הוא החלוץ רוברטו קולאוטי ששיחק במכבי תל אביב בשלוש העונות האחרונות. העדיפות של המאמן אלי כהן היא לחלוץ הסרבי סטפן שצ'פוביץ' ששיחק בעונה האחרונה באשדוד ולפני כן תחת כהן בעכו. משא ומתן מול סוכניו ופרטיזן בלגרד צפוי להיפתח בימים הקרובים. המאמן גם מעוניין בניסו קפילוטו ששיחק תחתיו בעכו ובעונה האחרונה באלקי לרנקה וגם איתו צפוי להיפתח משא ומתן. מעבר לכך צפוי טביב להיפגש ביממה הקרובה עם אבי נמני בנוגע לישראל זגורי ולמלך השערים של הליגה הלאומית איציק כהן. אם המו"מ עם זגורי לא יצלח או שהקשר יסגור בקבוצה אחרת, השם הבא ברשימה של טביב בעמדה הזו הוא תמיר כחלון, שאמור היה לסגור בקרית שמונה אך לעת עתה עדיין מחפש קבוצה.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קק"ל מעודדת לימודי אקלים באמצעות מלגות לסטודנטים צעירים

בשיתוף קק"ל
רוברטו קולאוטי שחקן מכבי תל אביב. קובי אליהו
בוצע, אבל העדיפות של המאמן אלי כהן היא לסטפן שצ'פוביץ' הסרבי. קולאטי/קובי אליהו

בנוגע לעמדת עוזר המאמן, כרגע ההתלבטות היא בין ז'אן טלסניקוב לדוד אמסלם. כפי שהדברים נראים ביממה האחרונה, המסרים שהועברו לטביב הם כי המאמן מעדיף את דוד אמסלם אך בימים הקרובים יוחלט סופית. טביב יקיבל מסרים כי האוהדים רוצים לראות את דוד אמסלם חוזר למועדון והסיכויים שהדברים ייצאו לפועל גבוהים. במקרה כזה, לטלסניקוב יוצע תפקיד בכיר במחלקת הנוער.

בשבועיים הקרובים אמור טביב להחליט על האיש אותו ירצה שיעמוד בראש המועדון כיו"ר או כמנכ"ל. טביב צפוי להיפגש עם ניר סיביליה בשבוע הקרוב בפעם הראשונה ולהתרשם ממנו. עמותת האוהדים אמרה לטביב כי מבחינתה היא מעוניינת בשיבוצו של סיביליה בתפקיד ניהולי בכיר והוא האיש הנכון שירצו לעבוד מולו ולהמשיך יחד איתו לפתח את נושא האוהדים ולגייס כספים עבור המועדון.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully