וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ישראל זגורי סיכם לארבע עונות בהפועל ת"א

27.6.2013 / 19:17

הקשר המצטיין של הפועל רמת גן, שחוזר על ידי בית"ר ירושלים ומכבי תל אביב, החליט להצטרף לקבוצה של רן בן שמעון, צפוי להרוויח כ-150 אלף דולר לעונה

ישראל זגורי, קשרה של הפועל רמת גן ואחד השחקנים הכי מבוקשים בחלון ההעברות הנוכחי, מצא בית חדש. הקשר שהיה מחוזר על ידי בית"ר ירושלים ומכבי תל אביב, העדיף ללכת דווקא להפועל תל אביב וסיכם בקבוצה של רן בן שמעון לארבע העונות הבאות. זגורי, שצפוי להרוויח כ-150 אלף דולר לעונה, יחליף בהפועל את טל בן חיים, החלוץ שעזב לטובת מכבי תל אביב השבוע.

כאמור, זגורי היה מחוזר על ידי מספר קבוצות נוספות, אך מה שהכריע בסופו של דבר היה רצונו של השחקן להיות חלק מקבוצת צמרת שרצה לאליפות ושתשחק באירופה בעונה הבאה. החתימה הרשמית של זגורי בהפועל צפויה לצאת לפועל מחר.

ישראל זגורי שחקן נבחרת ישראל הצעירה, יורו 2013. ברני ארדוב
רכש משמעותי מאוד לאדומים. ישראל זגורי/ברני ארדוב

זגורי, 23, גדל במחלקת הנוער של מכבי חיפה ונחשב לכישרון מבטיח. הוא שיחק שלוש עונות בקבוצת הבוגרים של הירוקים, אבל לא קיבל הרבה הזדמנויות, וב-2011 הושאל להפועל פתח תקוה. ב-2012 הוא הושאל לבני יהודה, ואת העונה האחרונה העביר בהפועל רמת גן. אשתקד כבש 7 שערים בליגה ובישל עוד 7. הוא השתייך לסגל הנבחרת הצעירה, וביורו 2013 פתח משחק אחד בהרכב ועוד משחק אחד נכנס כמחליף.

בתוך כך, בקבוצה הגיעו לסיכום עם מכבי חיפה על צירופו של אוראל דגני. על פי הסיכום, הפועל תל אביב רכשה 25 אחוזים מהבעלות על השחקן ושאלה אותו לשנתיים. המגן יוכל לשחק במשחקים מול האקסית מחיפה, למרות שבתחילה הירוקים התעקשו להכניס סעיף בחוזה כי דגני לא ישחק במפגשים מולם.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully