וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בית"ר ירושלים: טביב יגיש הצעה משופרת על אלרואי כהן

29.6.2013 / 21:22

הבעלים המיועד עושה מאמצים גדולים לצרף את קשר הפועל תל אביב ובימים הקרובים צפויות התפתחויות. ברק בדש הוצע

בית"ר ירושלים תפתח את האימונים ביום שני הקרוב עם שישה שחקנים חתומים בלבד ובלחץ גדול לבנות את הסגל כמה שיותר מהר. כל השחקנים שסיימו חוזים והקבוצה מעוניינת בהם, יוזמנו לאימון הפתיחה וכרגע נראה כי עמית בן שושן, קובי מויאל, דריו פרננדס, סטיבן כהן, מתן בראשי וחיים מגרלשווילי יגיעו לאימון. עם פרננדס וסטיבן כהן צפוי להתחדש מחר המו"מ במטרה להגיע לסיכום אך עדיין ישנם פערים בין הצדדים והשניים ממתינים לשיפור בהצעה שהוגשה להם. אלי טביב ממשיך במאמצים להחתים את אלרואי כהן, שחקנה של הפועל תל אביב. אחרי שמועמדותו של ישראל זגורי נפלה, בבית"ר מקווים שהמו"מ עם כהן יישא פרי ויבשיל לידי הסכם בתחילת השבוע הבא.

מחר (ראשון) גם יחודש המו"מ עם ניסו קפילוטו במטרה להגיע עימו לסיכום ולראות אותו כבר באימון הפתיחה. קפילוטו, שגדל במכבי תל אביב ושיחק בעונה האחרונה באלקי לרנקה הקפריסאית, צפוי לחתום על חוזה לעונה אחת עם אופציה לעונה נוספת.

ברק בדש שחקן בוורן. Photonews, GettyImages
הרכש הבא של בית"ר? ברק בדש/GettyImages, Photonews

ברק בדש, חלוצה של קבוצת בוורן הבלגית בעונה האחרונה, הוצע לבית"ר ירושלים ואם בשבוע הקרוב השחקן לא ימצא קבוצה בחו"ל עשוי להיפתח מו"מ בין הצדדים. לבדש חוזה לעונה נוספת בקרית שמונה ואיזי שרצקי צפוי לדרוש עבורו כ-150 אלף דולר, מה שעשוי לגרום לאלי טביב לוותר על האופציה. בסביבתו של טביב טוענים ששלומי ארבייטמן עדיין על הפרק אך הם ממתינים שהחלוץ יוריד בדרישותיו.

בימים האחרונים ביררו בבית"ר אפשרות לצרף את החלוץ איבן סנטיני, החלוץ אותו רצה אלי כהן "השריף" בעונה שעברה אך התברר כי השחקן סיכם את תנאיו בקבוצה הבלגית קורטרייק. בית"ר צפויה להביא להתרשמות מספר קשרים ושחקני התקפה בשבועות הקרובים.

מחר אחר הצהריים ייערך דיון נוסף בוועדה להעברת זכויות כאשר נציגיו של טביב משוכנעים כי תאושר העברת הבעלות אליו ואל עמותת האוהדים ואף תקוצר תקופת הצינון ל-1 ליולי.

אלי טביב. קובי אליהו
יהפוך מחר להיות הבעלים באופן רשמי? אלי טביב/קובי אליהו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully