וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

העברות בארץ - 2.7

מכבי תל אביב צירפה מגן מהליגה הספרדית, רן אבוקרט קיבל את האישור לעבור למכבי חיפה, בית"ר ירושלים סיכמה עם דוד רביבו. כל השמועות וההחתמות בשוק המקומי

22:29: רשמי: מכבי תל אביב הודיעה כי סיכמה לשנתיים עם מאנה, המגן השמאלי הספרדי בן ה-31 ששיחק בארבע העונות האחרונות בחטאפה. לידיעה המלאה.

19:43: מכבי נתניה הודיעה שהבלם אבי סטרול יצטרף למספר ימי התרשמות בקבוצה. השחקן, שכבר שיחק בנתניה בעבר, סיים את חוזהו במכבי תל אביב.

19:40: עירוני רמת השרון פנתה לקשר מוחמד כליבאת, שמבוקש גם במכבי פתח תקוה ובני סכנין. האחרונה היא הפייבוריטית לזכות בשירותיו.

בן והבה בין שחקני בני יהודה באימון הפתיחה. מגד גוזני
חדש בבני יהודה. והבה/מגד גוזני

18:45: עסקה סגורה: הבלם בן והבה סיכם בבני יהודה וכבר ערך אימון בכורה בקבוצה.

17:00: קסאבייה קואסי, הקשר בן ה-23 של סרבט ז'נבה ששיחק פעם אחת בנבחרת חוף השנהב, מועמד להצטרף למכבי פתח תקוה.

16:48: רשמי: קשר נבחרת אתיופיה אסרט מגרסה (26) חתם לעונה אחת בעירוני רמת השרון ויהיה הזר האתיופי הראשון בתולדות הכדורגל הישראלי.

15:00: עסקה סגורה: דוד רביבו סיכם בבית"ר ירושלים ויצטרף לאימונים בימים הקרובים.

11:50: הפועל באר שבע ממשיכה לחפש חיזוק לעמדת הקשר האחורי. דריו פרננדס הוצע לאלישע לוי. גם רפי דהן על הפרק. החלוץ רועי זכרי מהפועל פתח תקוה יגיע להתרשמות.

11:40: עסקה סגורה: מכבי פתח תקוה צירפה שני שחקנים צעירים מטוברוק בחוזה לשלוש שנים: החלוץ דור מלכה (19) והמגן שמוליק מלול (20).

רן אבוקרט שחקן הפועל חיפה מעל בן בנימין שחקן מכבי נתניה. ברני ארדוב
חצה את הכביש והמריא לאוסטריה. רן אבוקרט/ברני ארדוב

9:40: מכבי פתח תקוה מחפשת עוד שני זרים - קשר וחלוץ. החלוץ הקרואטי ניקו טוקיץ' זומן השבוע להתרשמות בקבוצה, אך זה טרם אישר את הגעתו. מוחמד כליבאת עדיין על הפרק אם כי הוא נותן עדיפות לסכנין. הקשר האוסטרי סטפן קולוביץ והחלוץ אלכסנדר פשיץ', שכבר סיכמו בקבוצה, לא יחתמו בשלב זה.

9:03: אחרי שהתגמש בדרישותיו אמש, בעלי הפועל חיפה יואב כץ שחרר היום את רן אבוקרט שיצטרף למחנה האימונים של מכבי חיפה באוסטריה.

8:57: דוד רביבו סיכם את מרבית תנאיו בבית"ר ירושלים, אבל בצוות המקצועי עדיין מתלבטים לגביו ורוצים לראות כיצד ייבנה הסגל לפני שיקבלו החלטה. ניסו קפילוטו אמור לסגור בבית"ר בימים הקרובים כאשר יא יא פטי הוא עדיין הבלם המועדף. המו"מ מול איציק כהן והפועל ירושלים צפוי לעלות הילוך היום, ואלי טביב מקווה לסגור את הנושא עד לסוף השבוע.

8:30: גיא דיין, שהתכוון להחרים את אימון הפתיחה של הפועל עכו בשל המחלוקת על שדרוג חוזהו, החליט בסופו של דבר להופיע לאימון.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully