וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל תל אביב: מומשה האופציה על יונתן שולדברנד

1.7.2013 / 11:06

הפורוורד (30, 2.04) ממשיך לעונה שלישית בקבוצה של אדלשטיין, וינסה להיכלל בסגל נבחרת שבדיה לאליפות אירופה

הפועל תל אביב הודיעה הבוקר (שני) כצפוי על מימוש האופציה על הפורוורד הישראלי-שבדי יונתן שולדברנד גם לעונה הבאה. בכך ישלים שולדברנד עונה שלישית ברציפות בקבוצה, והוא מצטרף ליותם שירן, עליו מומשה האופציה אתמול, ומתן נאור שמחזיק בחוזה בקבוצה לעוד שנתיים. כמו כן מנהלת הקבוצה מגעים להארכת חוזהו של הרכז גל איתן. שולדברנד יחל בתחילת אוגוסט את אימוני נבחרת שבדיה לאליפות אירופה, ואם ייכנס לסגל הסופי, יחמיץ את פתיחת האימונים של האדומים.

יונתן שולדבראנד שחקן הפועל תל אביב כדורסל. קובי אליהו
נשאר אדום. שולדברנד/קובי אליהו

שולדברנד (30, 2.04) שיחק בליגת העל כבר בהיותו בן 17 במכבי כרמיאל אך את ההזדמנות הראשונה קיבל רק בעונת 2003/4 בגליל עליון. אחרי שנתיים בקבוצה מכפר בלום עבר לרמת השרון והיה לשחקן רוטציה במועדון. בתחילת עונת 2006/7 ניצל את דרכונו השבדי ויצא לשחק בליגה המקומית ואף זכה לזימון לנבחרת. בעונת 2008/9 קיבל הזדמנות בליגה הספרדית השנייה במדי קבוצת רינקון. הפורוורד חזר לתקופה קצרה בשבדיה אך את רוב עונת 2009/10 העביר במלייה מהליגה הספרדית השנייה.

אחרי שנה בה לא שיחק ניסה את מזלו בליגת הקיץ של מנהלת הליגה, בהפועל תל אביב ראו והתלהבו והחתימו אותו ל-3 שנים. בעונה הראשונה רשם 8.7 נקודות ו-3.9 ריבאונדים בממוצע למשחק בליגה הלאומית, והעונה שב עם המועדון לליגת העל והשתדרג ל-8.1 נקודות ו-4.4 ריבאונדים בממוצע.

כפי שפרסמנו אתמול, בהפועל עושים מאמצים בימים הללו כדי לאשר את אולם הדר יוסף לקראת העונה הבאה בליגת העל. במהלך השבוע הקרוב צפויה משטרת ישראל לערוך סיור באולם ולאחר מכן תתבהר התמונה לגבי האפשרות שהאדומים יחזרו לארח בתל אביב כבר העונה.

הפועל תל אביב רוצה לחזור לשחק בהדר יוסף

כדורסל ישראלי בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully