וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל תל אביב רוצה לחזור לשחק בהדר יוסף

30.6.2013 / 14:27

האדומים נפגשו עם המשטרה כדי לנסות לאשר את האולם בעיר, לאחר שהוצאו מראשון לציון. מומשה האופציה על יותם שירן

הפועל תל אביב הודיעה היום (ראשון) לפורוורד יותם שירן כי ימשיך בקבוצה בעונה הבאה בהתאם לאופציה שהיה לאדומים בחוזהו של השחקן. "במועדון מאמינים שיותם ימשיך בהתקדמות הגדולה שלו בשנתיים האחרונות, ויהפוך לאחד השחקנים המשמעותיים בהפועל ת"א בשנים הקרובות", נכתב בהודעה לעיתונות של הקבוצה, "שירן היה שותף להישגי הקבוצה גם בעונת המשחקים 2011/12, כשהעפיל יחד עם הפועל לליגת העל, לחצי הגמר הליגה הבלקנית ולרבע גמר גביע המדינה וזו תהיה עונתו השלישית בקבוצה".

שירן עצמו אמר לאתר הרשמי של המועדון: "אני שמח מאוד להמשיך במועדון, מודה לצוות המקצועי ולהנהלה על האמון שהם נותנים בי ואמשיך לעבוד קשה כדי להשתפר ולעזור לקבוצה בעונה הקרובה".

יותם שירן שחקן הפועל תל אביב. מגד גוזני
ממשיך לעונה שלישית באדום. שירן/מגד גוזני

בהפועל תל אביב עושים מאמצים על מנת למצוא אולם ביתי לקבוצה, לאחר שכזכור לפני חודש הודיעה עיריית ראשון לציון כי הקבוצה לא תמשיך בבית מכבי בעיר לעונה נוספת. לאחר שעיריית רעננה דחתה את האדומים, והתברר כי באולמות בהרצליה ובחולון אין מקום לקבוצה נוספת, קיימו היום ראשי הקבוצה פגישה במשטרת תל אביב כדי לנסות ולאשר את אולם הדר יוסף. האולם, שממוקם בצפון העיר, מכיל כ-1,350 מקומות, והאדומים מאמינים שהוא יכול לארח משחקים בליגה הראשונה. אם הוא ייפסל תשקול הקבוצה לשחק באולם ברמלה.

כידוע, בניית האולם החדש של הקבוצה במתחם הדרייב אין בצפון העיר מתקדמת בצורה יפה ומועד סיום העבודות המתוכנן עומד על אוקטובר 2014 כך שהפועל תוכל לשחק בעונת 2014/15 באולם. האולם החדש של האדומים יכלול כ-3,000 מקומות ובין היתר יהיו בו את משרדי המועדון, מקומות לאימונים ומסעדות.

אוהדי הפועל תל אביב. קובי אליהו
אם האולם בהדר יוסף ייפסל תשקול הקבוצה לשחק באולם ברמלה. אוהדי הפועל תל אביב/קובי אליהו

בצד המקצועי ייצא המאמן ארז אדלשטיין בשבוע הבא לליגות הקיץ באורלנדו ובלאס וגאס על מנת לבחון שחקנים זרים לקראת העונה הבאה. מלבד יותם שירן, השחקן היחיד שמחזיק בחוזה הוא הקפטן מתן נאור, וגל איתן נמצא במגעים על הארכת חוזהו. בהפועל יעקבו אחר ההתקדמות של הפורוורד יונתן שולדברנד, שהאופציה עליו תמומש בקרוב, במדי נבחרת שבדיה. במידה והפורוורד יכנס לסגל הסופי לאליפות אירופה, הוא יחמיץ את פתיחת האימונים בסוף חודש אוגוסט.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully