וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל ירושלים: קבוצת אלון על סף חתימה עם האפוטרופוס

30.6.2013 / 18:43

בצל המניעה של העמותה מדני קליין לממש את זכות הסירוב, קיימה הקבוצה בה שותף אמארה סטודמאייר פגישה נוספת

נציגי קבוצתו של אורי אלון ערכו היום (ראשון) פגישה נוספת עם האפוטרופוס הכללי והצדדים נמצאים על סף חתימת הסכם על מכירת מניותיו של גומא אגייאר, כך נודע לוואלה! ספורט. כפי שפורסם, הצדדים החלו במגעים כבר לפני כשבועיים, כשקבוצתו של אלון אף העלתה את הצעתה מ-12 ל-15 מיליון שקל לאחר שאמארה סטודמאייר הצטרף לקבוצה. הפגישה נערכה כשברקע חילוקי דעות קשים בתוך עמותת הפועל ירושלים, המחזיקה בזכות הסירוב, כשכוחו של דני קליין נחלש. כך או כך, ההכרזה הרשמית מטעם משרדו של האפוטרופוס צפויה בקרוב.

ביום שישי: העמותה מנעה את מימוש זכות הסירוב של דני קליין

אוהדי הפועל ירושלים מניפים שלט בו נכתב ברוך הבא אורי אלון. מגד גוזני
קרוב מתמיד. אוהדי ירושלים תומכים באורי אלון/מגד גוזני

כזכור, במהלך ישיבת העמותה שלשום ביקש יו"ר העמותה, דני קליין, לקבל החלטה שהיא מממשת את זכות הסירוב, אולם נתקל בקשיים. חברי העמותה דרשו בתגובה שקליין יחשוף את זהותם של המועמדים של המשקיעים, ועל פי זהותם ואיכותם תתקבל ההחלטה. בנוסף, קליין ביקש להסמיך את הוועד המנהל להוביל את המו"מ מול אנשיו של אורי אלון, אך גם לכך היו לא מעט אנשי עמותה שהביעו התנגדות, והוסיפו שכל צעד וכל החלטה יתקבלו בצורה מסודרת באסיפה הכללית בנוכחות כל אנשי העמותה. במהלך האסיפה התגלו חילוקי דעות קשים בין אנשי העמותה, כאשר חלקם תומכים בדני קליין, ואחרים הביעו התנגדות להצעותיו. בשלב מסוים אף עלתה הצעה שאיש העסקים אורי מנצור, חבר העמותה ומי ששימש בעבר נשיא הקבוצה, יממש את זכות הסירוב, משום שיש לו את היכולת הכלכלית לכך, ולאחר מכן יחזיר את השליטה לעמותה, אולם מנצור התנגד לשימוש בשמו וניסה לשכנע להידבר עם קבוצתו של אלון.

כאמור, לא מעט מתיחות שוררת בין חלק מאנשי העמותה לבין חלק מאנשי קבוצת הרכישה, מתיחות אשר באה לידי ביטוי בישיבה הבוקר כשאחד מחברי העמותה תקף את אייל חומסקי, אשר חבר לקבוצת הרכישה של אלון. לקראת סיום הישיבה, הוצע כי מנצור, ביחד עם נציג נוסף, ינהלו מו"מ עם קבוצת אלון, בכדי לפתוח בשיתוף פעולה של קבוצת הרוכשים ביחד עם רוכשים נוספים שיגיעו מטעם העמותה. לבסוף הוחלט כי מנצור ונציג נוסף בוועד המנהל ינהלו מו"מ עם נציגי קבוצת אלון במטרה לשתף פעולה לטובת הקבוצה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully