וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דני קליין: "לעמותה יש יכולת כלכלית להשוות כל הצעה"

28.6.2013 / 10:33

בעמותת הפועל ירושלים ינסו להשוות את הצעתה של קבוצת הרכישה, אותה תקפו: "למה התחילו את המהלך רק עכשיו?"

קבוצת הרכישה של אורי אלון צפויה לזכות במכרז בנוגע לבעלות על הפועל ירושלים, וככל הנראה תציג לראווה גם את אמארה סטודמאייר. אלא שיו"ר העמותה דני קליין אמר לוואלה! ספורט: "שאף אחד לא יטעה, לעמותה יש יכולת כלכלית להשוות כל הצעה. לטובת הפועל ירושלים עדיף שכל הגורמים יפעלו יחד".

בעמותה שמעו את ההאשמות מקבוצת אלון, לפיהן שימוש בכל שלושת החודשים הללו יוביל לפגיעה קשה בהכנות הקבוצה לעונה הבאה ואמרו כי מי שמעכב את ההכנות לקראת העונה הבאה זו קבוצת אלון. "עד לרגע זה לא קיבלנו שום סכום רשמי שאותו מציעה קבוצת אלון לשלם", אמרו בעמותה.

יו"ר הפועל ירושלים דני קליין. מגד גוזני
הבלגן נמשך. דני קליין/מגד גוזני

בעמותה האשימו את קבוצת אלון בשורה של ספינים תקשורתיים בשבועות האחרונים, לרבות ההודעה על הצטרפותו של אמארה סטודמאייר לקבוצת הרוכשים הבוקר, שעות ספורות לפני הפגישה, בטענה שהדבר נעשה על מנת להפעיל לחץ על חברי העמותה לאשר את הבאת מניותיו של אגיאר לידי קבוצת אלון.

בנוסף, גם התנהלותו של האפוטרופוס הכללי זכתה לביקורת מצד העמותה. "גומא נעדר כבר לפני שנה. למה לא התחילו את התהליך בינואר, ברגע שהבינו שהמניות יוצעו בכל מקרה למכירה?", אמרו בעמותה. "ברגע שנקבל את ההצעה מקבוצת אלון, נוכל להשיב".

לטענתם, הצטרפותו של אמארה סטודמאייר לא אמורה להעלות את הסכום, לפחות לא באופן משמעותי. בעמותה טוענים כי "הסכום הזה - בערך מיליון דולר לעונה - לא מביא בשורה חדשה להפועל ירושלים. בכלל, זה מספר שנמוך משמעותית מהסכום שהעמותה נהגה לגייס לבדה בכל שנה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully