וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בית"ר ירושלים: העברת הקבוצה לטביב תאושר בקרוב

30.6.2013 / 18:05

נציגיו של איש העסקים הגיעו לדיון וצפויים לקבל תשובה חיובית בהמשך השבוע. חיים רמון והפועל ת"א מעכבים את העסקה

הדיון בנוגע להעברת בית"ר ירושלים לידי אלי טביב הגיע הערב (ראשון) לסיומו, ובימים הקרובים תאושר עסקת ההעברה באופן רשמי. הפרטים העיקריים שמעכבים את ההעברה כעת קשורים בהפועל תל אביב וחיים רמון, שדורשים שטביב ייקח אחריות על החובות מתקופתו.

נציגי טביב ועמותת האוהדים הגיעו לוועדה להעברת זכויות בהתאחדות לכדורגל עם הטפסים הנדרשים, כאשר בשעות הקרובות, אם וכאשר ההעברה אכן תאושר, הוועדה תדון בקיצור תקופת הצינון של טביב מה-20 ליולי וככל הנראה היא תקוצר ל-1 ביולי, מה שיאפשר לאיש העסקים להיות מוכרז באופן רשמי כבעלים של בית"ר ירושלים החל ממחר.

שוער בית”ר ירושלים אריאל הרוש במסר מפייס לקהל

אלי טביב, הבעלים המיועד של בית"ר ירושלים. נועם מושקוביץ
קרוב מתמיד. אלי טביב/נועם מושקוביץ

במישור המקצועי, טביב מקווה עד מחר לנסות ולסכם עם דריו פרננדס, סטיבן כהן וניסן קפילוטו כדי להתחיל לעצב את הסגל. בימים הקרובים ייפגש טביב עם ראשי הפועל ירושלים כדי לנסות ולסכם על השאלה עם אופציה לרכישה של החלוץ איציק כהן. במסגרת העסקה צפוי השוער אוהד סיידוף לעבור להפועל ירושלים. ייתכן שבית"ר תשאיל להפועל ירושלים מספר שחקנים נוספים. בבית"ר ימתינו בימים הקרובים לראות האם מ.ס אשדוד תצרף חלוץ זר לקבוצה, ובמקרה כזה צפויים ג'ואון אושאניווה או יא יא פטי להשתחרר. בית"ר מעוניינת בשניים, ואם ישוחררו, היא צפויה לפתוח עם אשדוד במשא ומתן בעניינם.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully