וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל אילת: ניב ברקוביץ' סיכם עקרונית

30.6.2013 / 11:42

רכז הרצליה יעבור לתחנה השמינית בקריירה בליגת העל לאחר שיחתום על חוזהו. השבוע תתקיים פגישה עם כדיר. מטלון מועמד

ניב ברקוביץ' סיכם עקרונית את תנאיו בהפועל אילת בסוף השבוע, והוא צפוי לחתום בקבוצה לאחר שיחזור מחופשה. אילת תהיה הקבוצה השמינית של ברקוביץ' בליגת העל. בברקוביץ' היו מעוניינות גם קבוצתו מהעונה שעברה בני הרצליה, הפועל חולון וכן הוא הוצע להפועל תל אביב, אך לבסוף החליט לבחור בקבוצה הדרומית, כשהוא יחלוק את עמדת הגארד המוביל של הקבוצה ביחד עם אפיק ניסים שממשיך לעונה שנייה.

ניב ברקוביץ' שחקן בני הרצליה. ברני ארדוב
מגיע לאילת אחרי עונת שיא בהרצליה. ניב ברקוביץ'/ברני ארדוב

ברקוביץ' (27, 1.90 מ') החל את הקריירה בליגת העל בעונת 2005/6 ברמת השרון אחרי תקופה קצרה בליגת המכללות במדי מרקט. אחרי שנתיים מוצלחות בלאומית בשורות הפועל חולון והפועל יקנעם/מגידו חזר לליגה הראשונה וחתם בקריית אתא. בעונת 2009/10 עבר להפועל עפולה אך במהלך העונה חזר להפועל חולון. עונה לאחר מכן המשיך בנדודים כשחתם במכבי אשדוד ורשם עונה טובה מאוד עם 7.1 נקודות, 2.3 ריבאונדים ו-2.2 אסיסטים בממוצע למשחק. בעונת 2011/12 שיחק באליצור אשקלון ובעונה שעברה חתם בבני הרצליה ורשם את עונת השיא שלו עם 9.9 נקודות, 4.2 אסיסטים, 2.7 ריבאונדים ו-1.9 חטיפות בממוצע למשחק.

באילת יפגשו במהלך השבוע עם נציגיו של אלישי כדיר וינסו להחתימו בשורות הקבוצה. כפי שפורסם בוואלה! ספורט, הפורוורד מחזיק בהצעה גם מגלבוע/גליל. בקבוצה צפויים לסכם בקרוב גם על צירוף שחקן נוסף בעמדה מספר 3 כשאבירם זליקוביץ' מועמד בכיר אך בימים האחרונים עלתה אפשרות גם לצרף את שחקנה של אליצור יבנה בעונה שעברה, נועם מטלון.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully