וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גיא גודס מונה לעוזר מאמן נבחרת בריטניה

30.6.2013 / 9:43

עוזר מאמן מכבי תל אביב ישמש במקביל גם כעוזרו של ג'ו פרונטי באליפות אירופה. גודס: "נרגש מאוד, מודה למכבי תל אביב"

גיא גודס מונה היום (ראשון) לעוזר מאמן נבחרת בריטניה. עוזר מאמן מכבי תל אביב ימשיך בתפקידו כעוזרו של דיוויד בלאט וישמש במקביל כעוזרו של המאמן האמריקאי ג'ו פרונטי, עוזר מאמן ותיק בNBA שמונה לפני כחודש למאמן נבחרת בריטניה. השניים ידריכו בצוותא את הבריטים באליפות אירופה שתיערך בספטמבר בסלובניה, שם יפגשו בבית המוקדם את ישראל, גרמניה, צרפת, בלגיה ואוקראינה.

דיוויד בלאט גיא גודס מכבי תל אביב. ברני ארדוב
עוד ג'וב. גיא גודס עם דיוויד בלאט/ברני ארדוב

גודס אמר בתגובה למינוי: "אני נרגש מאוד להצטרף לצוות האימון של נבחרת בריטניה ולהיות עוזרו של ג'ו פרונטי, איש NBA ותיק מאוד. אני רוצה להודות להנהלת מכבי אלקטרה תל אביב שאיפשרה לי לקבל את ההזדמנות הזו. אני מלא מוטיבציה ומתכוון לעשות כל שביכולתי כדי לעזור לנבחרת להצליח ולהגיע להישגים".

שמעון מזרחי מסר: "כבוד גדול עבורנו שגם נבחרות בינלאומיות מתעניינות בצוות המאמנים שלנו. נעתרנו לפנייה של גיא והאנגלים ואישרנו את המינוי, נאחל לו הצלחה".

גודס בן ה-42 החל את קריירת המשחק שלו בהפועל חיפה וכבר בגיל 15 כיכב בליגה הראשונה. לאחר שכמעט לקח אליפות למכבי תל אביב, הוא עבר לשחק בשורותיה בעונת 1990/1. לצערו, שתי פציעות קשות, ב-1992 ו-1995, עצרו את הקריירה שלו ולאחר ששיחק במספר קבוצות נוספות באירופה ובישראל הוא פרש ב-2004. מיד לאחר הפרישה מונה גודס למאמן מכבי ראשון לציון וב-2006 עבר לשמש כעוזר מאמן במכבי תל אביב. ב-2008 הוחתם בהפועל ירושלים כמאמן ראשי, אך עזב כעבור שתי עונות בשל תוצאות חלשות. ב-2010 גודס שב למכבי תל אביב לקדנציה שנייה כעוזר המאמן.

שחקן מכבי תל אביב ליאור אליהו באימון. מגד גוזני
שחקן מכבי תל אביב ליאור אליהו באימון/מגד גוזני

בתוך כך, נמשך המו"מ עם ליאור אליהו. כאשר במכבי לא שוללים כי אליהו ימשיך במכבי אם יפחית בדרישותיו הכספיות. אלכס טיוס, שישחק במכבי העונה, הודיע רשמית לקאנטו כי השתמש באופציית היציאה , מה שיסלול את דרכה של מכבי להודיע רשמית בקרוב על החתימה עם טיוס. על מועמודתו והסיכום עם טיוס פורסם בוואלה! ספורט. במכבי אף ממשיכים במו"מ עם גארד באיירן מינכן טייריס רייס.

  • עוד באותו נושא:
  • גיא גודס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully