וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ישראל זגורי: "צריך לעבוד קשה כדי להתאים לציפיות"

קשר הרכש של הפועל ת"א חתם ל-4 שנים, קיבל את החולצה מס' 8. רן יצחק חתם לשלוש שנים. גם ריף מסיקה מצטרף לסגל

ברני ארדוב

ישראל זגורי חתם הבוקר (ראשון) לארבע שנים בהפועל תל אביב. שחקן הרכש החדש של האדומים עורך בשעה זו את אימון הבכורה שלו עם חבריו החדשים, והוא ימריא הלילה עם הקבוצה למחנה האימונים בפולין. זגורי, שקיבל את החולצה עם המספר 8, אמר לפני האימון: "תמיד שאפתי להגיע למועדון גדול כמו הפועל תל אביב. עכשיו אני צריך לעבוד קשה מאוד כדי להתאים את עצמי למטרות ולציפיות שיש מכל שחקן במועדון בסדר גודל כזה".

זגורי, 23, גדל במחלקת הנוער של מכבי חיפה ונחשב לכישרון מבטיח. הוא שיחק שלוש עונות בקבוצת הבוגרים של הירוקים, אבל לא קיבל הרבה הזדמנויות, וב-2011 הושאל להפועל פתח תקוה. ב-2012 הוא הושאל לבני יהודה, ואת העונה האחרונה העביר בהפועל רמת גן. אשתקד כבש 7 שערים בליגה ובישל עוד 7. הוא השתייך לסגל הנבחרת הצעירה, וביורו 2013 פתח משחק אחד בהרכב ועוד משחק אחד נכנס כמחליף.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה
"תמיד שאפתי להגיע למועדון גדול". ישראל זגורי/מערכת וואלה, צילום מסך

בנוסף, גם רן יצחק חתם רשמית על חוזה לשלוש שנים. יצחק, שיערוך את אימון הבכורה שלו במחנה האימון בפולין, אמר לאחר החתימה: "התרגשתי מאוד כשהבנתי שהפועל תל אביב ורן בן שמעון רוצים אותי. אני גאה מאוד ללבוש את החולצה של הפועל תל אביב ומקווה שתהיה לכולנו עונה מוצלחת".

יצחק, 25, החל את דרכו במחלקת הנוער של מכבי חיפה, משם עבר לנוער של הפועל חיפה, שם היה שותף לאליפות היסטורית עם קבוצת הנוער ונחשב בזמנו לחלוץ העתיד של המועדון. בבוגרים נדד לקרית אתא, בני סכנין, עירוני ראשון לציון, ורמת השרון, במדיה כבש חמישה שערים בחצי הראשון של העונה החולפת, עד שעבר במהלך העונה להפועל רמת גן, ירד עימה ליגה וזכה בגביע.

הקשר הצעיר ריף מסיקה (24) חתם גם הוא לעונה אחת עם אופציה לשנתיים נוספות בהפועל תל אביב וייצא איתה למחנה האימונים. השחקן גדל במכבי נתניה ושיחק גם במכבי הרצליה, רמת השרון, הפועל הרצליה, הפועל ראשון לציון ובני לוד.

שחקני הפועל כפר סבא עומר פדידה ואברהם צ'קול שהתאמנו עם הפועל תל אביב לא יצטרפו לקבוצה לאחר שההצעה שהוגשה להם נדחתה. סוכנות השחקנים "סקאוטפוש" פרסמה הודעה בעניינים: "הרצון הוא השניים ישחקו בהפועל תל אביב תחת רן בן שמעון שהוא מאמן מצוין. עם זאת ההצעה לא הייתה ראויה ואין סיבה ששחקנים ירגישו מתנדבים או שהם אלו שמשלמים כדי לשחק".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קק"ל מעודדת לימודי אקלים באמצעות מלגות לסטודנטים צעירים

בשיתוף קק"ל
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה
"גאה מאוד ללבוש את חולצת הפועל תל אביב". רן יצחק/מערכת וואלה, צילום מסך

האדומים יחפשו במהלך מחנה האימונים קשר זר נוסף, ועשויים לבחון מועמדים במשחקי האימון נגד אומוניה ניקוסיה ביום חמישי, נגד לך פוזנאן ביום שבת ונגד לכיה גדאנסק ביום שלישי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully