וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"לבניון יש עוד הצעה מהפרמיירליג, ומגרמניה וספרד"

סוכנו של הקשר ששוחרר מצ'לסי פירט את האופציות העומדות בפניו פרט לווסט ברומיץ': "הוא יצטרך לקבל החלטה בקרוב"

האם כבר בימים הקרובים נקבל תשובה לגבי קבוצתו הבאה של יוסי בניון? סוכנו של הקשר הישראלי, רונן קצב, גילה שפרט להצעה המוכרת מווסט ברומיץ' אלביון לבניון יש עוד מספר אפשרויות ואמר: "ווסט ברום גילתה עניין, ועכשיו אנחנו מחכים לראות אילו עוד אופציות עומדות בפנינו".

"אנחנו מנהלים משא ומתן עם קבוצה נוספת בפרמיירליג ועם קבוצות בגרמניה וספרד", המשיך קצב. "כך שיוסי יצטרך לקבל החלטה בקרוב מאוד אם לעזוב. הוא משחק באנגליה כבר תקופה כל כך ארוכה עד שהיא כבר הפכה לבית השני שלו".

קפטן נבחרת ישראל יוסי בניון משתתף באימון מכבי חיפה. אדריאן הרבשטיין
"אנגליה היא הבית השני שלו". יוסי בניון/אדריאן הרבשטיין

כזכור, בשבוע שעבר סיפר בניון לתקשורת האנגלית מדוע החליט להתאמן מספר ימים במדי מכבי חיפה: "אני חייב לעבוד חזק על הכושר שלי כדי להגיע לשיא ואני מודה לחיפה שנתנו לי לחבור אליהם לשבוע הבא. אני הולך לעבוד חזק בכל יום, כך שאיזו החלטה שאני לא אקבל על העתיד שלי, אני אגיע לאימוני פתיחת העונה בכושר טוב. אדע יותר על העתיד שלי בסוף השבוע הבא".

בניון בן ה-33 סיים את חוזהו בצ'לסי הקיץ לאחר שבתחילת העונה הושאל לווסטהאם, לא השתלב בצורה טובה וחזר בינואר לכחולים. לקראת סיום העונה זכה בניון למספר משחקים בשורות צ'לסי שנאבקה על הכרטיס לליגת האלופות. מלבד הדיווחים האחרונים, הוזכר בניון גם כמועמד ל-MLS האמריקאית ולפיורנטינה האיטלקית.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully