וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דיווח: ווסט ברומיץ' לא תתחרה על יוסי בניון

התקשורת באנגליה מדווחת כי הקבוצה מבירמינגהאם לא תילחם עם קבוצות ה-MLS על הקשר שהחל להתאמן במכבי חיפה

הסאנדיי מרקורי הבריטי, הממוקם בעיר בירמינגהאם, מדווח הבוקר (שני) כי ווסט ברומיץ' לא תתחרה על קשר נבחרת ישראל יוסי בניון, בו מעוניינות מספר קבוצות מליגת ה-MLS האמריקאית. בניון החל להתאמן אמש במכבי חיפה כדי לשמור על כושר, אך למרות זאת לא נראה כי שחקנה של צ'לסי בעונה שעברה יחזור לישראל.

קפטן נבחרת ישראל יוסי בניון משתתף באימון מכבי חיפה. אדריאן הרבשטיין
ווסט ברומיץ' לא תלחם עליו. יוסי בניון/אדריאן הרבשטיין

בניון הוזכר במהלך החודשים האחרונים כמועמד למספר קבוצות בארצות הברית, ואף לא הכחיש את הרצון שלו לשחק במדינה. כבר בחודש דצמבר דווח כי סיאטל מעוניינת לצרף את הקשר, ולפני משחק הניצחון של נבחרת ישראל בניו יורק על נבחרת הונדורס, צוין כי קפטן הנבחרת מעוניין להצטרף לשיקגו פייר או ללוס אנג'לס גלאקסי.

בניון התראיין היום לדיילי מייל בנוגע לעובדה שהחל להתאמן בחיפה ואמר: "אני חייב לעבוד חזק על הכושר שלי כדי להגיע לשיא ואני מודה לחיפה שנתנו לי לחבור אליהם לשבוע הבא. אני הולך לעבוד חזק בכל יום, כך שאיזו החלטה שאני לא אקבל על העתיד שלי, אני אגיע לאימוני פתיחת העונה בכושר טוב. אדע יותר על העתיד שלי בסוף השבוע הבא".

השחקן בן ה-33 סיים את חוזהו בצ'לסי הקיץ לאחר שבתחילת העונה הושאל לווסטהאם, לא השתלב בצורה טובה וחזר בינואר לכחולים. לקראת סיום העונה זכה בניון למספר משחקים בשורות צ'לסי שנאבקה על הכרטיס לליגת האלופות. מלבד הדיווחים על מעבר אפשרי לארצות הברית, הוזכרה גם פיורנטינה האיטלקית כמועמדת אפשרית לקלוט את הקשר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully