וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ניימאר: "מקווה שיהיה לי הכבוד לכבוש מול קסיאס"

הכוכב הברזילאי מתכונן לגמר נגד ספרד בראשון, ומצפה לעימות עם השוער. בלאטר: "זה טורניר הקונפדרציות הכי טוב שארגנו"

ניימאר יפגוש אמנם לא מעט את איקר קסיאס במהלך העונה הקרובה, אבל כבר מחר (ראשון, 01:00, שידור ישיר בערוץ 1) יפגוש כוכבה החדש של ברצלונה את שוער ריאל מדריד כאשר ברזיל וספרד יתייצבו לגמר הגדול של גביע הקונפדרציות.

סקולארי: "ספרד מגיעה לגמר עם משחק פחות מאיתנו"

ליאונל מסי: "מקווה שניימאר ישחק ככה גם בברצלונה"

ניימאר שחקן נבחרת ברזיל חוגג שער. GettyImages
השנה הוא יפגוש אותו לפחות עוד פעמיים. ניימאר/GettyImages

"תמיד הייתה לי הערצה להרבה שחקנים. קסיאס הוא אחד השוערים הגדולים בעולם, עכשיו ותמיד", אמר ניימאר בראיון ב'אס' לקראת המפגש הקרוב. "יש לי כבוד גדול והערצה לקסיאס. כולם היו רוצים לראות אותו בקבוצה שלהם, אבל ביום ראשון אני מקווה שיהיה לי הכבוד לכבוש מולו".

על המשחק עצמו אמר הכוכב הברזילאי: "זה הולך להיות משחק נהדר. כולם מצפים לזה. זה קרב בין שתי נבחרות היסטוריות, שתי נבחרות עם מסורת ארוכה. ספרד עם הכוכבים שלה וברזיל עם הכוכבים שלה. אני מקווה שכולם יהנו מהמשחק הזה וברזיל תסיים כמנצחת".

ובינתיים ספ בלאטר, נשיאה של פיפ"א, כבר החל לסכם את הטורניר בצל אירועי המחאה בברזיל: "כנשיא פיפ"א, אני חייב להגיד שמנקודת המבט שלי כשזה מגיע לאיצטדיון ולמשחק הכדורגל, אני שמח מאוד ממה שקרה כאן. שיחקנו בשישה אצטדיונים חדשים וקיבלנו מחמאות משמונה המשתתפות במפעל. מבחינת הכדורגל, זה קל להגיד שזה גביע הקונפדרציות הכי טוב שארגנו אי פעם. המשחקים היו אטרקטיביים אפילו אם הנציגה של אוקיאניה טהיטי שיחקה ברמה נמוכה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully