וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סקולארי: "ספרד מגיעה לגמר עם משחק פחות מאיתנו"

מאמן ברזיל פצח במלחמה הפסיכולוגית: "הם נחו מול טהיטי ולנו לא הייתה אפשרות כזו, אבל אני מאמין שאפשר לנצח ולזכות"

זמן לחמם את האווירה. ברזיל עשתה את המצופה ממנה ועלתה לגמר גביע הקונפדרציות הביתי עם ניצחון דרמטי על אורוגוואי. במשחק על התואר, היא תפגוש את ספרד, אלופת העולם ואלופת אירופה, שניצחה בתום דו קרב פנדלים אדיר 6:7 את איטליה אמש (חמישי) ותזכה להזדמנות להניף תואר נוסף.

מאמן הסלסאו, לואיס פליפה סקולארי, כבר מנסה להיכנס לראש של הספרדים: "הם מגיעים לגמר אחרי ששיחקו משחק אחד פחות מאיתנו, כי במשחק שלהם נגד טהיטי הם איפשרו לרוב השחקנים הפותחים לנוח ואנחנו לא יכולנו לעשות את זה באף משחק. למרות זאת ולמרות שאני מכיר את היכולות של ספרד, אני חושב שאנחנו מגיעים במצב טוב ויכולים לנצח את הגמר הזה".

לואיז פליפה סקולארי מאמן נבחרת ברזיל. רויטרס
אי אפשר כבר לחכות. סקולארי/רויטרס

סקולארי גם החמיא ללה רוחה: "זו נבחרת עם המון יכולת אישית, ברמה הכי גבוהה ועם שחקנים נהדרים ומאמן שעושה עבודה אדירה. יהיו למעלה מ-70 אלף ברזילאים לצידנו, שיעזרו לנו לזכות בתואר הזה. אני בטוח שהקהל בריו דה ז'ניירו לא יאכזב אותנו, בדיוק כמו שעשו האוהדים בברזיליה, סלבדור, פורטלזה ובלו הוריזונטה".

גם קרלוס אלברטו פריירה הוותיק, שהוביל את ברזיל לזכייה במונדיאל 1994 ובגביע הקונפדרציות ב-2005 והיום עובד כמנהל הנבחרת, התגייס: "הגיע השעה לסיים את השליטה הספרדית בכדורגל", הוא אמר על הנבחרת שלא הפסידה כבר 29 משחקים רשמיים רצופים, "דיברתי עם סקולארי ועם הצוות המקצועי והם לא מתכננים לשנות את השיטה בגלל שהם משחקים מול ספרד. זה לא זמן לשינויים. צריך להמשיך עם מה שעבד טוב עד עכשיו, אנחנו משחקים בבית וצריכים לשמור על השליטה במשחק".

בספרד חגגו אחרי הדרמה. ויסנטה דל בוסקה: "זו הייתה תצוגה נהדרת"

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully