וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רן אבוקרט סיכם במכבי חיפה, שתפנה ליואב כץ

28.6.2013 / 17:24

הבעלים של הפועל חיפה דורש מיליון שקל עבור הקשר, שייצא עם הירוקים למחנה האימונים. לגולסה יוצע 650 אלף דולר ל-3 שנים

ברני ארדוב

מכבי חיפה קרובה להשלים רכש נוסף לעונה הקרובה, כאשר סיכמה על צירופו של קשר היריבה העירונית רן אבוקרט, שייצא עם הקבוצה למחנה האימונים ביום ראשון הקרוב. כעת נותר לירוקים לסכם עם יואב כץ את דמי ההעברה שלו. כץ דורש מיליון שקל, והצדדים יצטרכו לסכם את הנושא. כך או כך, גורם בחיפה הסביר כי: "אבוקרט ייצא בכל מקרה למחנה, אין שום סיבה שלא נסתדר עם הפועל חיפה".

מכבי חיפה תדרוש מאייל גולסה לחתום על חוזה במהלך מחנה האימונים באוסטריה, אם לא יושג סיכום עד השבוע הבא בעניין העברתו לבלגיה. במועדון מעדיפים שגולסה יחתום על חוזה לשלוש עונות, אך הקשר דוחה בינתיים את המגעים לגבי הארכת החוזה וממתין להצעה מסוכנו, דודו דהאן. קלאב ברוז' מאוד מעוניינת בשחקן והבהירה לדהאן שתגיש הצעה בקרוב. למרות דיווחים בבלגיה, בחיפה טוענים כי ההצעה טרם הגיעה. אם גולסה ישוחרר, סכום ההעברה אמור לנוע סביב 1.5 מיליון יורו. אם לא, חיפה תציע לו בין 600 ל-650 אלף דולר בחוזה לשלוש שנים.

אריק בנאדו מבטיח: "מכבי חיפה תלך על כל התארים"

מכבי חיפה: התקדמות עם רן אבוקרט, נסגרה עסקת דגני

רן אבוקרט שחקן הפועל חיפה מעל בן בנימין שחקן מכבי נתניה. ברני ארדוב
חוצה את הכביש. אבוקרט/ברני ארדוב

הבלם אוראל דגני קיבל אתמול את ברכת הדרך ממכבי חיפה ועבר להפועל תל אביב. השחקן יוכל לשחק מול מכבי חיפה בזכות העובדה שהאדומים רכשו 25% מכרטיסו. הבלם איציק כהן טרם שוחרר לאחר שהירוקים דרשו שיקצץ כ-40 אלף דולר מהחוזה שלו. כהן מרוויח 125 אלף דולר לעונה וחיפה דורשת שיוותר על הסכום הזה או לחילופין יתפשר על חלק מהכסף תמורת העברתו לבני סכנין. בשלב הזה, כהן נדרש לעשות ויתור גדול של 20-40 אלף דולר בחוזה תמורת מימוש העסקה ולכן הוא מסרב. ההערכה היא שהסוגיה תיפתר בימים הקרובים. דלה ימפולסקי שמבוקש בסכנין ורמת השרון אמור לעזוב גם הוא בימים הקרובים.

בעקבות מעברו של ישראל זגורי להפועל תל אביב נראה שויאם עמאשה לא יצטרף לאדומים, על אף שרצה לעבור למועדון. עמאשה לא ייצא למחנה האימון ביום ראשון והוא לא בתכניות המקצועיות למרות הלחץ של האוהדים להשיבו לסגל. בנאדו מחפש גם חלוץ זר ומספר מועמדים נמצאים ברשימה שלו.

באשר לבוריס קליימן, בחיפה אמרו כי השוער הצעיר יתמודד על אפודת השוער הראשון עם בויאן שראנוב, והנטיה היא להשאירו בקבוצה. קליימן יחתום רשמית על החוזה בשבוע הבא. מוחמד כליבאת ייפגש עם איתמר צ'יזיק בימים הקרובים. כזכור, לשחקן הוצע חוזה משודרג אבל הוא טרם הסכים לחתום עליו בטענה שאם אינו חלק מהסגל העונה, הוא לא רואה את עצמו משתלב גם בעתיד במועדון.

sheen-shitof

עם הנחה בלעדית

השיער נושר? מכשיר הפלא האמריקאי ישים לזה סוף במהירות

בשיתוף HairMax
ויאם עמאשה מכבי חיפה. אדריאן הרבשטיין
לא בתוכניות. עמאשה/אדריאן הרבשטיין

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully