וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי חיפה: התקדמות עם רן אבוקרט, נסגרה עסקת דגני

קשר הפועל חיפה נפגש עם ראשי הירוקים. המגן הושאל לשנתיים להפועל ת"א. גם קליימן יסגור ויושאל לקבוצה אחרת

אדריאן הרבשטיין

הקשר רן אבוקרט נפגש היום (חמישי) עם ראשי מכבי חיפה במטרה לנסות לסגור את תנאיו. בפגישה שארכה כמה שעות הושגה התקדמות משמעותית, אך עדיין לא סוכמו כל הפרטים. אבוקרט צפוי להיפגש בליווי סוכנו גלעד קצב פעם נוספת עם הירוקים בימים הקרובים ואז מקווים הצדדים שיושג סיכום. השחקן סיים את חוזהו בהפועל חיפה והפך לשחקן חופשי, אך האדומים עוקבים אחר ההתפתחויות ומתכוונים לדרוש דמי השבחה בגובה מיליון שקל. אופציה נוספת שהועלתה על ידי גורמים בהפועל חיפה היא צירופו של שחקן אחד ממכבי חיפה במסגרת העסקה.

גם החלוץ הצרפתי אדאמו קוליבאלי (31) הוצע למועדון ולמספר קבוצות בליגת העל. השחקן שיחק בארבע השנים האחרונות בדברצן ההונגרית וזכה עמה בשתי אליפויות. במהלך העונות הללו כבש קוליבאלי 66 שערי ליגה. לפני המעבר להונגריה שיחק קוליבאלי בסנט טרוידן ואנטוורפן בבלגיה וכן במספר קבוצות מהליגות הנמוכות בצרפת.

בתוך כך, במכבי חיפה הגיעו לסיכום על השאלתו לשנתיים של אוראל דגני להפועל ת"א. האדומים רכשו 25% מהבעלות על השחקן, שישחק כמושאל בקבוצה ויוכל גם לשחק במפגשים מול הירוקים, למרות שבתחילה חיפה דרשה שדגני לא ישחק מולה בעונה הקרובה. בתוך כך, חיפה הגיעה להבנות גם עם בוריס קליימן, שוערה של הפועל תל אביב שצפוי לסגור בקרוב במועדון, אך בכל מקרה הוא יושאל בעונות הקרובות לקבוצה אחרת כדי לצבור ניסיון.

אימון ראשון של מכבי חיפה: 2,000 אוהדים ושחקנים על הכתפיים

מוחמד בנגורה על הכוונת של אריק בנאדו

שמעון אבוחצירא, עסקת חבילה של שחקן אחד

שחקן הפועל חיפה, רן אבוקרט, מול שחקן הפועל רמת גן, אופיר חמו. אדריאן הרבשטיין
יחצה את הכביש? אבוקרט/אדריאן הרבשטיין
אוהדי מכבי חיפה עם שלט תמיכה בשחקן ויאם עמאשה. אדריאן הרבשטיין
האוהדים רוצים, הוא רוצה, אבל זה לא יוצא/אדריאן הרבשטיין

במועדון אישרו אתמול את מועמדותו של חלוץ סיירה לאון מוחמד בנגורה, אך טוענים כי הוא אינו בין שני המועמדים המובילים ברשימה של בנאדו. מתברר כי המאמן בוחן שני מועמדים זרים בכירים (מגעים יחלו בקרוב) וייתכן שאחד מהם יגיע למחנה האימון. כזכור, חיפה ניהלה לאחרונה מגעים לצירוף החלוץ הקונגולזי-הולנדי של פטרולול, ג'רמי בוקילה.

ויאם עמאשה שעשוי לעבור עד יום ראשון להפועל תל אביב שמעוניינת בו, עשה ניסיון אחרון לקראת הטיסה של חיפה ביום ראשון וביקש לצאת למחנה. בינתיים, השחקן נתקל בסירוב ויישאר בישראל. עמאשה הבהיר אתמול לאוהדי הקבוצה שביקשו שיישאר: "אם מכבי חיפה תחזור בה ותרצה אותי, הייתי שמח להישאר. אבל לא אהיה במקום שבו אני לא רצוי. אולי אשחק אצל בן שמעון". מקורב לעסקת אוראל דגני מעריך שהשחקן יחזור להתאמן בהפועל תל אביב עד יום ראשון לאחר שהמועדונים יתפשרו על הסעיף שלא מאפשר לו לשחק נגד האקסית.

צ'יזיק נפגש אתמול עם הבלם איציק כהן וביקש ממנו לקצץ בחוזהו בתמורה למעבר לסכנין. כהן סירב והצדדים ייפגשו פעם נוספת. דלה ימפולסקי התבקש להגיע לפגישה נוספת עם סוכנו גלעד קצב. בשחקן מעוניינות סכנין ועירוני רמת השרון. חיפה תצא ביום ראשון למחנה ללא השניים. גם הקשר הפצוע ג'אבר עטאא לא ייצא למחנה. עידן ורד ואביחי ידין ייצאו למחנה וינסו לשמור על כושר. סארי פלאח יעמוד למבחן במחנה ואם ירשים יישאר בסגל. אייל גולסה אמור לצאת אלא אם תגיע קודם ההצעה מקלאב ברוז'.

מוחמד בנגורה חלוץ אלפסבורג. Paolo Bruno, GettyImages
יגיע? מוחמד בנגורה/GettyImages, Paolo Bruno

במועדון הגיבו לשאלות הרבות שהפנו בימים האחרונים אוהדי הקבוצה בנוגע לתוקף המנוי עם המעבר לאצטדיון החדש שאמור להיות מוכן בעוד מספר חודשים. "כל אוהד שרכש מנוי יבצע התחשבנות מול המועדון לקראת המעבר לאצטדיון החדש. אם אוהד ירצה לשדרג את מקום מושבו הוא יבצע תשלום בהתאם למקום מושבו באצטדיון החדש. אם יבחר לעבור ליציע זול יותר יקבל האוהד את כספו בחזרה בהתאם לתאריך הכניסה לאצטדיון החדש", נמסר מהמועדון. מחירי המנויים נעים בין 720-1,650 שקלים לאדם בודד. מחירי למחדשי המנויים: 600-1,350 שקלים.

מכבי חיפה בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully