וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי חיפה פנתה לחלוץ אלפסבורג מוחמד בנגורה

26.6.2013 / 10:56

החלוץ מסיירה לאון מועמד. גם חלוץ ניגרי מסולנה מועמד. הירוקים הציעו להעביר חצי מכרטיסו של ידין תמורת העברת עמאשה, הפועל ת"א סירבה

מכבי חיפה פנתה בימים האחרונים לסוכנו של חלוץ אלפסבורג השבדית וסיירה לאון, מוחמד בנגורה (23). השחקן פתח את העונה שעברה במדי סלטיק ובהמשך הושאל לקבוצה השבדית. כרגע לא ברור האם השחקן יגיע לכרמל, אך גורמים הקשורים לעסקה אישרו כי השחקן הוצע לירוקים שביררו פרטים על אודותיו.

בנגורה, 23, נרכש על ידי סלטיק בקיץ 2011 תמורת 2.2 מיליון ליש"ט, לאחר שהצטיין במדי סולנה השבדית. הוא התקשה להתאקלם ואחרי שנה הושאל חזרה לסולנה למחזורים האחרונים של עונת 2012 וכבש ארבעה שערים. הוא הושאל העונה לאלפסבורג השבדית וכבש עד כה ארבעה שערים ב-13 הופעות. את מדי סלטיק הוא לבש בסך הכול 16 פעמים, אך לא הצליח למצוא את הרשת והוא מחזיק בחוזה לשנתיים נוספות עם האלופה הסקוטית. לשחקן 12 הופעות במדי נבחרת סיירה לאון.

שחקן נוסף שמועמד לירוקים הוא חלוצה הניגרי של א.י.ק סולנה השבדית קנדי איגבואנניקה (24). הניגרי שיחק בשש השנים האחרונות בשבדיה. הוא הספיק לכבוש העונה חמישה שערים ב-12 הופעות במדי סולנה, אליה עבר בחודש נובמבר. בעבר שיחק גם בדיורגארדנס ו-ואסלונדס.

מוחמד בנגורה חלוץ אלפסבורג. Paolo Bruno, GettyImages
מהליגה השבדית למכבי חיפה? מוחמד בנגורה/GettyImages, Paolo Bruno

אחרי שצירפה שלושה שחקנים לסגל שלה וסיכמה אתמול את העברת אוראל דגני להפועל תל אביב למשך שנתיים וללא תמורה, מכבי חיפה תפתח היום (17:00, כפר גלים) רשמית בהכנות למוקדמות הליגה האירופית. המגן אלעד גבאי, הקשר רובן ראיוס והחלוץ שמעון אבוחצירא הם הפנים החדשות בהם יצפו אוהדי מכבי חיפה, כשהמטרה של אריק בנאדו תהיה לצרף עוד שני שחקנים עד תום מועד ההעברות.

המגן עודד אלקיים, הקשרים תמיר כהן, דלה ימפולסקי ולירוי צעירי והחלוץ שלומי אזולאי ששוחררו לאחרונה מהסגל לא יהיו באימון, אבל מי שכן יתאמנו יהיו שחקני הנוער – איסמעיל ריאן ושובל גוזלן. שחקן הנוער, הקשר ג?אבר עטאא, סובל מפגיעה בסחוס כף הרגל. על פי החלטת הצוות הרפואי, הקשר ינוח במשך שבועיים מאימונים ולכן לא ייצא עם הקבוצה למחנה האימונים באוסטריה.

כפי שפורסם בוואלה! ספורט, הפועל תל אביב פנתה לירוקים עוד לפני הפגישה בין יעקב שחר לחיים רמון וביקשה להעביר לשורותיה את ויאם עמאשה. הבוקר מתברר שהירוקים בדקו אפשרות להעביר את השחקן להפועל תל אביב תמורת המחצית השנייה מכרטיסו של אביחי ידין, אך האופציה הזאת נשללת בינתיים על ידי האדומים. כזכור, השיחות בין הקבוצות אתמול עסקו רק בדגני ובעמאשה, ולא בשחקנים אחרים. אם הפועל תל אביב תציע את בוריס קליימן, הוא בכל מקרה לא ישחק במכבי חיפה בעונה הבאה.

ויאם עמאשה מכבי חיפה. אדריאן הרבשטיין
האדומים מחזרים אחריו נמרצות. עמאשה/אדריאן הרבשטיין
  • עוד באותו נושא:
  • מכבי חיפה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully