וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי חיפה: סוכמה העברת אוראל דגני להפועל תל אביב

שחר ורמון סיכמו: המגן יחתום לארבע שנים בחיפה ויושאל לשנתיים הקרובות, גם עמאשה מועמד. אנדלובו ישוב בעוד חודש

מגן מכבי חיפה, אוראל דגני, ישחק בשנתיים הקרובות בהפועל תל אביב. בעלי האדומים חיים רמון ונשיא מכבי חיפה יעקב שחר נפגשו היום (שלישי) וסיכמו שהמגן יחל להתאמן עם האדומים ויושאל אליהם לשנתיים. כיצד זה ייתכן? דגני יחתום על חוזה חדש לארבע שנים במכבי חיפה, וזו תעביר את טופס ההשאלה להפועל תל אביב.

כפי שפורסם בוואלה! ספורט, דגני קיים בסוף השבוע פגישה חשאית עם הפועל תל אביב וסיכם את תנאיו אצל האדומים. דגני פנה למכבי חיפה במטרה לקבל שחרור ובנוסף, רמון הבהיר לבעלי חיפה כי הוא מעוניין במגן, כמו גם בחלוץ ויאם עמאשה. רמון ושחר דנו במהלך הפגישה אך ורק בשני השמות שהוזכרו.

דגני בן ה-24 נרכש על ידי בקיץ 2011 ממכבי נתניה תמורת כמיליון דולר ובשנתיים האחרונות רשם 32 הופעות ליגה במדים הירוקים. הוא אמור לשמש כמגן הימני הבכיר בהפועל תל אביב, ששחררה הקיץ את נעאל חוטבא וטיאגו קוסטה.

ויאם עמאשה מכבי חיפה. אדריאן הרבשטיין
מירוק לאדום? עמאשה/אדריאן הרבשטיין

הבוקר ערך החלוץ דינו אנדלובו צילום בכף רגלו בבית החולים רמב"ם. אנדלובו יוכל לשוב לפעילות בעוד כחודש ולאחר מכן יזדקק לתקופה נוספת על מנת לחזור לכושר משחק. כעת יצטרך המאמן אריק בנאדו להחליט האם להשאיר אותו בקבוצה או לשחררו. "לאור תוצאות הבדיקה גברו הסיכויים שאנדלובו יישאר. זה לא פוגע בפיליאבסקי, קודם נצטרך למצוא זר ואז נחליט את מי משחררים", אמר היום גורם בכיר בחיפה.

החלוץ שלומי אזולאי עדיין פצוע וייתכן שיצטרך לעבור ניתוח בשל כאבים בשרירי הבטן התחתונה. בינתיים, נשללה האפשרות שהשחקן סובל מבקע. אביחי ידין ועידן ורד פצועים גם הם לא מתאמנים, אך נמצאים בתהליך שיקום מפציעותיהם.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully