וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בנאדו: "מכבי חיפה תלך חזק על כל התארים השנה"

27.6.2013 / 18:45

הירוקים ערכו מסע"ת לקראת פתיחת עונת 2013/14 וחשפו את המדים החדשים. המאמן הצהיר: "נעמיד קבוצה אטרקטיבית וחזקה". יעקב שחר: "העמדנו תקציב גבוה של 55 מיליון שקלים"

אחרי שערכה אתמול את האימון הראשון שלה לעיני כ-2,000 אוהדים, ושלושה ימים בלבד לפני היציאה למחנה האימון באוסטריה, מכבי חיפה ערכה היום את מסיבת העיתונאים הרשמית שלה (שידור ישיר בוואלה! ספורט) לקראת העונה הקרובה. מי שהגיעו למסיבת העיתונאים הם הנשיא יעקב שחר, המנכ"ל איתמר צ'יזיק, המאמן אריק בנאדו והקפטן יניב קטן.

אימון ראשון של מכבי חיפה: 2,000 תומכים

מוחמד בנגורה על הכוונת של אריק בנאדו

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
המדים החדשים של מכבי חיפה מוצגים/מערכת וואלה!, צילום מסך

הרבה דיבורים נפוצו לפני פתיחת המסע"ת על רכש נוצץ שהביא המועדון, אך ההפתעה היחידה היתה ההצגה של הלוגו החדש של המועדון עם הסמל של נייק מתנוסס לצד סמלו של המועדון. כמו כן, הקבוצה הציגה את התלבושת החדשה וכן את שחקני הרכש: אלעד גבאי, שמעון אבוחצירא ורובן ראיוס, שקיבל את המספר 10.

יעקב שחר, הבעלים של המועדון פתח בדברים ואמר: "השנה אנחנו חוגגים את שנת המאה להקמתו של המועדון שבה אנחנו מקווים להיכנס לאיצטדיון החדש. העמדנו תקציב לא רע השנה של 55 מיליון שקלים. אנחנו מעמידים לצוות המקצועי את מלוא החופן גם מבחינה כספית וגם מבחינת ההיענות לבקשתם המקצועית. עוד לא השלמנו את כל הסגל שלנו, אבל אנחנו ערוכים לקראת היציאה שלנו למחנה האימונים ואין לי ספק שאנחנו נילחם בצמרת".

שחר הוסיף: "לרשות הצוות המקצועי שלנו יש את כל התנאים כדי להשיג את כל המשימות. אנחנו עובדים קשה ויש אווירה טובה". על תקציב שכר השחקנים, אמר: "המטרה שלנו היא להוריד אותו. אנחנו לא מביאים שחקן אחד טוב מאוד, אנחנו מביאים הרבה שחקנים טובים ומסתכלים לטווח ארוך". שחר התייחס גם לעתידו של אייל גולסה ואמר: "אייל גולסה לא גמר את הקריירה, עתידו עוד לפניו. לגולסה אין הצעה לפי הידוע לי. הוא נשאר בחיפה ויצטרך להוכיח את עצמו".

שחר התבקש להתייחס לעובדה שאין לקבוצה מערך סקאוטינג מסודר ואמר: "אם תביא לנו את הספונסר של צ'לסי אז גם אנחנו נחזיק 20 סקאוטים. אריק והצוות שלו עוקבים אחרי שחקנים. כמובן שלפעמים מפקששים. חוץ מזה שאין לנו כסף כדי לקנות שחקנים ב-20 מיליון ו-30 מיליון ולא כל שחקן אנחנו יכולים להביא".

מכבי חיפה תפתח את העונה האירופית שלה ב-18 ביולי עם מפגש מול המנצחת במשחק בין לאנקארן מאזרבייג'ן וסלימה ממלטה. מוקדם יותר, הירוקים הגיעו להבנות עם רן אבוקרט, קשרה של הפועל חיפה שבקבוצה מקווים שיחתום בשבוע הבא.

בשבועות האחרונים הוצע לקבוצה החלוץ ג'ייקוב מולנגה בן ה-29, שכבש 14 שערים בעונה האחרונה במדי אוטרכט ההולנדית וחזר לאחרונה לסגל נבחרת זמביה, כולל שלושה שערים כבש במהלך החודש האחרון. גורם במכבי חיפה אמר הערב: "הוא לא בראש הרשימה, אבל בהחלט הוצע לנו ונמצא ברשימה יחד עם עוד מספר שחקנים".

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
מסיבת העיתונאים, הערב/מערכת וואלה!, צילום מסך

אריק בנאדו, נראה נרגש במסיבת העיתונאים ואמר: "אני שמח ונרגש, יש לנו מטרות לא מעטות השנה ולא נוותר על אף תואר. נשים דגש על נתינת במה לשחקנים צעירים ונעמיד קבוצה שהקהל יהיה גאה בה, הנשיא שלה יהיה גאה בה ושתיתן את כל כולה למען הקהל. ברור שהמטרה שלנו היא לקחת אליפות השנה. נלך עד הסוף ונילחם על כל התארים".

בנאדו התייחס גם לעונה שעברה ואמר: "עשינו בסך הכול עונה יפה. אני חושב שאפשר להגדיר את העונה שעברה כעונה מוצלחת. לא קל להגיע לקבוצה מהמצב שבו היא הייתה. נכון שאיכזבנו קצת בגביע, אבל בסך הכול אני מרוצה". על השחקנים שהחליט לשחרר, וביניהם ויאם עמאשה, אמר: "זה לא קל לשחרר שחקנים אבל בסך הכול ההחלטה היא טובה. ננסה להביא השנה פחות שחקנים אבל יותר איכותיים. אני מאמין שייצטרפו בהמשך עוד שחקן או שניים". על שחקני הרכש, ביניהם רובן ראיוס, אמר: "עקבנו אחריו הרבה זמן, אני שמח שהוא הגיע אלינו ומאמין שהקהל יהנה ממנו השנה".

המאמן התייחס לעתידו של אנדלובו הפצוע: "הוא שחקן מוכשר מאוד ואני מקווה שהוא יחזור בקרוב. אני מאמין בו שיצליח לחזור לעצמו".

יניב קטן הקפטן: "אנחנו מודעים לאחריות שיש לנו על הכתפיים. נעשה הכול כדי לשמח את האוהדים שלנו. אנחנו יודעים מה צריך לעשות, הקבוצה שלנו מאוד מחוברת ומגובשת. אני מאוד מקווה שנפתח את העונה בצורה הטובה ביותר".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully