וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דיווח: גארנט ופירס יעברו לברוקלין נטס?

אחרי העסקה שנפלה עם הקליפרס, מנסים הסלטיקס לקבל חוזים נגמרים ובחירות דראפט עבור שני הכוכבים המזדקנים

חשבתם שעסקת פול פירס וקווין גארנט נסגרה סופית, עם מעברו של דוק ריברס לבדו ללוס אנג'לס קליפרס? הייתם בטוחים שהשניים יישארו ירוקים גם בעונה הבאה? ובכן, עושה רושם שבבוסטון עושים מאמצים כבירים להעביר את גארנט ופירס לקבוצה אחרת, כחלק מתהליך הבנייה מחדש בסלטיקס. הערב (חמישי) חושף אדריאן ווז'נארוסקי מיאהו ספורט כי הקבוצה החדשה שרוצה את שני הוותיקים היא לא אחרת מאשר ברוקלין.

פול פירס, קווין גארנט, בוסטון סלטיקס. רויטרס
מה זה? מי הקבוצה החדשה? פירס וגארנט/רויטרס

אז מה בעצם יכולים הנטס להציע שהקליפרס לא הציעו? בעיקר חוזים נגמרים. ווז'נארוסקי מדווח כי ברוקלין עשויה להציע את חוזיהם הנגמרים של כריס האמפריז, ג'ראלד וואלאס, טומיקה שנגליה ולא פחות משלוש בחירות סיבוב ראשון בדראפט בשנים הקרובות. אוהדי הנטס כבר החלו לפנטז על האפשרות שהעסקה אכן תתממש, מה שיוביל את הקבוצה להעלות בחמישייה את דרון וויליאמס, פול פירס, ג'ו ג'ונסון, ברוק לופז וקווין גארנט. לא רע בכלל.

למרות זאת, ובדומה לעסקה הקודמת שניסו להנדס בבוסטון, נדמה שגם הפעם ישנם לא מעט מכשולים בדרך של שתי הקבוצות. הנטס מנסים לנצל את העסקה בכדי להיפטר מהחוזה הנוראי של ג'ראלד וואלאס (30 מיליון דולר לשלוש עונות), ואין כל ספק שהסלטיקס, שמנסים להשיל מעליהם חוזים נוראיים, לא יסכימו לכך בקלות. לחלופין, האפשרות שברוקלין תסכים לעסקה ללא החוזה של וואלאס גם היא נמוכה, ובוודאי לא תסכים להעביר שלוש בחירות דראפט.

שחקני ברוקלין נטס דרון וויליאמס, ברוק לופז. GettyImages
אם זה יקרה, זו תהיה חמישייה מהאגדות. וויליאמס ולופז/GettyImages

אבל הנטס לא רק חושבים על שחקנים. הערב דווח כי לורנס פרנק, שאימן בעבר את הנטס, הסכים להתמנות כעוזרו של ג'ייסון קיד, ויסייע לו מאחורי הקווים בעונה הקרובה. בארצות הברית מדווחים שגם אריק יוז, שהגיע מטורונטו ורוי רוג'רס צפויים גם הם להשלים את סוללת העוזרים של קיד. מה זה אומר לגבי דייויד בלאט?

* ואם כבר בעוזרי מאמן עסקינן, הרי שגם בלייקרס מחפשים להתחזק, ועל פי דיווחים החליט מייק דאנטוני לצרף את מארק מאדסן כמאמן הגבוהים של המועדון. כזכור, מאדסן, שבילה את מירב הקריירה שלו על הספסל, זכה עם הלייקרס באליפות, ועתה ינסה להפוך לחלק מהחבורה שתפעל להשארתו של דוויט הווארד בלוס אנג'לס.

מאמן דטרויט פיסטונס, לורנס פרנק. Duane Burleson, AP
ברוך שובך. פרנק/AP, Duane Burleson

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully