וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לורן בלאן: "לא הייתי הבחירה הראשונה? זה לא ביג דיל"

מאמנה החדש של פריס סן ז'רמן לא התרגש מכך שלא היה בראש הרשימה: "למדתי מהטעויות, אתמודד עם חדר ההלבשה"

לורן בלאן הוצג היום (חמישי) רשמית כמאמן פריס סן ז'רמן. לכאורה, זה אמור היה להיות אירוע חגיגי, אבל את אוהדי האלופה טקס הצגתו של המאמן החדש לא הצליח לרגש ואף לא אחד הגיע לפארק דה פראנס. בלאן הנרגש היה שם, ולצדו הנשיא נאסר אל חלאיפי, שמלכתחילה לא רצה להיפרד מקרלו אנצ'לוטי והתפשר על מאמן נבחרת צרפת לשעבר אחרי שתשעה אחרים סרבו להגיע.

לורן בלאן מאמן פריס סן ז'רמן עם הנשיא נאסר אל חלאיפי. רויטרס
אז מה אם הוא לא הבחירה הראשונה? לורן בלאן עם נאסר אל חלאיפי/רויטרס

"זו החתמה מאוחרת", הודה בלאן בפתח דבריו, "אבל הדבר החשוב שזה נסגר. לא הייתי בחירה ראשונה, אבל זה לא ביג דיל. לאורך רוב הקריירה שלי כשחקן לא הייתי בחירה ראשונה. הדבר החשוב הוא להיבחר, ואז לדאוג לעתיד".

בלאן, שלא אימן מאז הסיום המאכזב של יורו 2012, מחזיק בניסיון קצר בן שלוש שנים כמאמן קבוצה, אחרי שהוביל את בורדו מאז 2007 ואף זכה איתה באליפות אחת. בפריס לא בטוחים שבלאן יצליח להתמודד עם האגו בחדר ההלבשה, אחרי שכשל מול צעירי נבחרת צרפת, אבל המאמן הבהיר: "בכל הקבוצות הגדולות יש חדר הלבשה שקשה לנהל אותו. אני משוכנע שאצליח. איברהימוביץ' הוא דווקא למקצוען אמיתי ואני רוצה שהוא ישמש דוגמה לכל היתר בגישה שלו".

לורן בלאן מאמן פריס סן ז'רמן. רויטרס
בונה על זלאטן. לורן בלאן/רויטרס

על המטרות שלו אמר המאמן בן ה-47: "זו קבוצה שזכתה באליפות והייתה ברבע גמר ליגת האלופות, אז כמובן שאנחנו רוצים לעשות יותר. גם מבחינת תוצאות וגם מבחינת צורת המשחק. למדתי מהטעויות שלי, הבנתי שצריך להיות נועז מהרגע הראשון במקום להיות זהיר".

בלאן יפגוש את הסגל החדש שלו לראשונה ביום שני, כשאליו יצטרף עוזרו הנאמן ז'אן לואי גאסה, שעבד איתו בבורדו ובנבחרת צרפת. עדיין לא ברור אם שני חבריו מדור הזהב של נבחרת צרפת, פביאן בארטז ואלן בוגוסיאן, יהיו גם הם בצוות המקצועי של פריס סן ז'רמן.

לורן בלאן מאמן פריס סן ז'רמן. רויטרס
אף אוהד לא בא. לורן בלאן/רויטרס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully