וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סוזה: ”בדקו את הביצועים בקבוצה הקודמת שלי, ונדבר”

27.6.2013 / 22:43

מאמן מכבי ת"א דיבר במסע"ת על עזיבת טוריחו, והוסיף: ”גיליתי שחקנים עם גישה נהדרת". הקבוצה נחתה במינכן

ברני ארדוב

מכבי תל אביב המריאה הערב (חמישי) למחנה האימונים באוסטריה. הצהובים נחתו בשדה התעופה של מינכן למזג אוויר סגרירי של 12 מעלות והם עושים דרכם באוטובוס לסאאלפנדן באוסטריה (כשעתיים נסיעה). בשעות הצהריים ערכו הצהובים מסיבת עיתונאים אחרונה בהשתתפות פאולו סוזה והקשר גל אלברמן. כבר בפתיחה התייחס סוזה לעזיבת מרטינס וטוריחו, ואמר: "זה משהו שחשבתי שיכול לקרות, אני יותר מ-25 שנה בכדורגל. ברגע שלאוסקר יש עבודה חדשה, קבוצה חדשה, זה דבר שיכול לקרות. ידעתי את זה. אני מקווה שיהיה לאוסקר, רובן וחואן הצלחה בעתיד, אבל הדבר הכי חשוב לי במצב הזה זה המועדון שבו אני נמצא. המועדון מעל הכול, הוא הדבר הכי חשוב, ורק לאחר מכן השחקנים והאוהדים. עם אלה שנשארים, ועם השחקנים, זה מה שיש ועם זה אנחנו צריכים לעבוד".

עומרי אלטמן על סף חתימה במכבי תל אביב

איינבינדר חתם, ייני וזיו האריכו חוזה

מכבי תל אביב בוואלה! ספורט

פאולו סוזה מאמן מכבי תל אביב. ברני ארדוב
"המועדון מעל הכול". פאולו סוזה/ברני ארדוב

על הגדרת תפקידו של איגנסיו טורנו, אמר: "כמו שהיה אמור להיות קודם, כך גם עכשיו. יהיה תיאום בין כל הצוות שלי, בעזרת העוזר שלי, נאצ'ו. האם נצרף אנשים חדשים? כן. אני מקווה שהם ישתלבו בצורה מצוינת. יש לנו כמה אופציות".

על הכנת הקבוצה, אמר המאמן: "דיברתי עם ג'ורדי קרויף ואמרתי לו מה אני צריך מקצועית, לכל עמדה. אמרתי אילו שחקנים אני רוצה שיהיו לי עכשיו ובעתיד. אני רוצה סגל מאוזן, שיוכלו להתחרות בינם ובין עצמם ועם היריבות שלנו. הכול תלוי ביכולת של השחקנים שלי. אני אומר להם 'תראו לי איך אתם מתאמנים ואראה לכם איך לשחק'". לגבי עומרי אלטמן, שצפוי להצטרף לקבוצה ואף השתתף היום באימון, אמר סוזה: "את כל השחקנים שיש במכבי, מאז שאני הגעתי - אני מכיר והיה לי חלק בהגעתם".

על הסגל שעומד לרשותו, הוסיף הפורטוגלי: "אני תמיד מקבל החלטות על סמך מה שיש לי. כרגע יש לי שלושה שוערים ואבחר מביניהם את מי שהכי טוב. כרגע יש לנו שתיים-שלוש עמדות שאנחנו רוצים להשתפר בהן, ונעבוד על זה".

בהמשך אמר המאמן בהתייחס להשוואות בין מאמני הכושר, והתפרץ לדברי אלברמן, כשאמר: "אני מזמין את כולם לבדוק את ביצועי הכושר של הקבוצה הקודמת שלי, וידאוטון, ואז נדבר. תבדקו כל שחקן וכל אימון. יש אצלי עבודה טובה".

sheen-shitof

במבצע מיוחד

הפטנט המתקדם בעולם שמבטיח שיפור עור הפנים מהטיפול הראשון

בשיתוף נומייר פלוס
גל אלברמן שחקן מכבי תל אביב. ברני ארדוב
"מדובר בשני מאמנים שהגיעו למכבי תל אביב כדי להביא אותה קדימה ולשפר". גל אלברמן/ברני ארדוב

גל אלברמן דיבר אחרי סוזה, ואמר: "עשינו עבודה טובה עם הצוות הקודם. ברגע שאוסקר עזב לקחנו בחשבון שזה יקרה. הם נשאו נאומים מרגשים וזה היה ערב מלא אמוציות, אבל שמנו את זה מאחורינו. השאיפה שלנו להמשיך ולהתקדם, ונמצא את הדרך להשתפר. אני באופן אישי לא אחד שעושה השוואות בין אנשי מקצוע. כל אחד מגיע עם התכונות שלו והאופי שלו. מדובר בשני מאמנים שהגיעו למכבי תל אביב כדי להביא אותה קדימה ולשפר".

"בכדורגל של היום לא קל להמציא שום דבר חדש, בסך הכול מביאים מה שרואים ברמה האירופית הכי גבוהה שיש. יש דברים שהקבוצות הישראליות לא כל כך עושות, וזו השאיפה של מכבי תל אביב - להמשיך ולהתאמן ברמה הכי גבוהה, ואני מקווה שנעשה את זה".

עומרי אלטמן, טל בן חיים שחקני מכבי תל אביב. ברני ארדוב
החבר'ה החדשים. אלטמן ובן חיים/ברני ארדוב

לאחר מסיבת העיתונאים יצאה הקבוצה לשדה התעופה. 23 שחקנים יוצאים עם הקבוצה כולל שחקני הרכש שהצטרפו השבוע: טל בן חיים ואלטמן, ושחקני הנוער לאנרי קהינדה והשוער סהר חסון. רפי דהן ורועי קהת שלא ימשיכו בקבוצה, לא יצאו למחנה. מונס דאבור קיבל אישור להשתתף בחתונת אחיו וימריא רק ביום שישי.

במחנה, בסאלפלדן, ייערכו שלושה משחקי אימון - מול אינגולשטאדט (30.6), קרסנודאר (3.7) ולאחר שהמשחק מול ויקטוריה פלזן בוטל, תיבחר יריבה חלופית.

כ-5,000 מאוהדי מכבי תל אביב חידשו את המנויים לעונה הקרובה.

טל בן חיים, גל אלברמן שחקני מכבי תל אביב. ברני ארדוב
חיוכים באימון/ברני ארדוב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully