וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי תל אביב: איינבינדר חתם, ייני וזיו האריכו חוזה

26.6.2013 / 18:23

הקשר ישחק בשלוש השנים הקרובות בצהוב, הקפטן סגר לארבע שנים עם שדרוג בשכר וחברו לשנתיים. צפו בראיון עם סוזה

ברני ארדוב

מכבי תל אביב ממשיכה להגביר את קצב בניית הסגל רגע לפני שהקבוצה ממריאה למחנה האימונים בגרמניה. היום (רביעי) חתם דן איינבינדר על חוזה לשלוש עונות בצהוב, כאשר שני שחקני הסגל מהעונה שעברה, שרן ייני ויואב זיו, סיכמו על המשך דרכם בקבוצה.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
רכש משמעותי בצהוב. איינבינדר/מערכת וואלה!, צילום מסך

הקפטן ייני האריך את חוזהו וסיכם לארבע עונות נוספות עם שדרוג משמעותי בשכרו, כאשר זיו האריך את החוזה בשנתיים. במקביל הודיעה מכבי תל אביב שלאנרי קהינדה, חלוץ קבוצת הנוער, וסהר חסון, שוער קבוצת הנוער, יצטרפו מחר לסגל במסגרת מחנה האימונים.

מי שעדיין לא סגר בקבוצה הוא עוז ראלי, שאמור להצטרף כאשר נכון לעכשיו קיימים פערים כספיים באשר לדמי ההעברה עם בני יהודה. שמם של עומר ורד ורפי דהן הוזכרו כאופציות לעשות את הדרך ההפוכה לבני יהודה במסגרת העסקה.

sheen-shitof

תוצאות מהיום ה-1

הפיתוח המהפכני לטיפולי אנטי אייג'ינג בבית - כעת במבצע מיוחד

בשיתוף נומייר פלוס

צפו בראיון עם פאולו סוזה באדיבות האתר הרשמי של מכבי תל אביב

ובינתיים פאולו סוזה סיפק ראיון לאתר הרשמי של מכבי תל אביב, ואמר: "אני מאד תובעני כלפי השחקנים שלי, אני דורש מהם להיות ממוקדים במשימות שעליהם לבצע במסגרת הקבוצתית ולכבד את היריב. למדתי את תפקיד המאמן באוניברסיטה, נחשפתי למגוון שיטות של אימון ועברתי בכל המועדונים הגדולים באירופה, שם ראיתי כיצד הם עובדים, איך הם מתנהלים ומה החזון שלהם. השקעתי בעצמי כדי להיות מוכן ולספק את התוצאות".

סוזה כבר מסתכל קדימה, לא רק לעבר המשחקים הקרובים באירופה ואפילו לא רק על העונה הנוכחית: "אני לא רואה את החזון שלי כפרויקט אלא כתהליך, לפרויקט יש מועד התחלה וסיום, לתהליך יש מועד התחלה אבל לעולם אין לו מועד סיום. זה מועדון ענק, עם בסיס אוהדים ענק והם ראויים לכדורגל איכותי. זה משהו שאני רוצה להבטיח שהוא אפשרי. אני תובעני כלפי השחקנים שלי".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully