וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פרד: "האורוגוואים מדברים הרבה, זו התשובה שלנו"

בברזיל חגגו את ההעפלה לגמר גביע הקונפדרציות, ניימאר הודה: "ידענו שיהיה קשה". טבארס: "אני יוצא מכאן אדם גאה"

ברזיל חגגה אתמול (רביעי) העפלה לגמר גביע הקונפדרציות עם הרבה סטייל. הסלסאו ניצחו 1:2 את אלופת דרום אמריקה אורוגוואי משער דרמטי של פאוליניו בדקה ה-86 שסידר למארחת מפגש מסקרן עם ספרד או איטליה שייפגשו הערב. פרד כבש את שער היתרון לברזילאים ואדינסון קבאני השווה לפני שער הניצחון.

גביע הקונפדרציות: ברזיל עלתה לגמר עם 1:2 על אורוגוואי

פאוליניו שחקן ברזיל חוגג שער. Bruno Magalhaes, AP
"יכול להצליח באנגליה". פאוליניו/AP, Bruno Magalhaes

לואיז פליפה סקולארי, מאמן נבחרת ברזיל, לא יצא מגדרו בסיום המשחק: "אנחנו עדיין נבחרת חדשה. אני חושב שהדבר החשוב היה לראות שיש לנו עוד דברים שאנחנו צריכים ללמוד".

מי שהרגיש צורך לגונן על עצמו הוא ניימאר, שדייגו לוגאנו טען עוד לפני המשחק כי כוכב ברצלונה נוהג לצלול: "לכל אחד יש פה להגיד את מה שהוא רוצה. זה לא יפגע בי. מה שחשוב מבחינתי יותר מהכול הוא לעזור לחברים שלי לנבחרת לנצח. זה היה חצי גמר טיפוסי. הצלחנו לשלוט במשחק. ידענו שיהיה קשה, אבל השגנו את הניצחון וזה הדבר הכי חשוב".

חברו לנבחרת פרד יצא גם הוא נגד היריבה, ואמר: "האורוגוואים מדברים הרבה לפני המשחק, כמה מהם תקפו את ניימאר. ניצחנו אותם על הדשא, וזו התשובה שלנו. ביקורת? כמו שאני תמיד אומר, אני תמיד עונה על המגרש, אבל הקהל היום היה נהדר איתי. זה היה מדהים".

פרד נבחרת ברזיל חוגג שער. רויטרס
השתיק את המבקרים. פרד/רויטרס

דויד לואיז העדיף בעיקר להחמיא לפאוליניו, ואמר: "פאוליניו הוא שחקן נהדר, גם בהתקפה וגם בהגנה. הוא שחקן שלם, והוא יכול להצליח באנגליה. זה רגע נהדר מבחינתו". על העלייה לגמר הוסיף הבלם: "אני חושב שאורוגוואי עשתה עבודה נהדרת ואתה לא יכול לייצר הרבה מצבים כדי להבקיע נגדה, אבל הניסיון דיבר. זה חלום שמתגשם להעפיל לגמר. זה רגע מיוחד עבורנו. אני שמח כי אוכל כעת לשחק בגמר עם ברזיל במרקאנה. זה יהיה קשה בלי קשר לזהות היריבה".

בצד המפסיד, אוסקר טבארס חש שאם הפנדל שהחמיץ דייגו פורלאן בדקה ה-15 היה נכנס, הכול היה נראה אחרת. "אני לא אוהב לדבר על אם ואבל, אבל מה שאני יכול להגיד זה שכשהחטאנו את הפנדל, נתנו לברזיל זריקת עידוד והם היו טובים יותר מאותה נקודה. צריך לדעת לקבל את התוצאות ואנחנו מקבלים אותן. יכולנו לקחת את המשחק להארכה והיו לנו גם הזדמנויות לנצח. אני יוצא מכאן כאדם גאה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully