וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אנצ'לוטי הוצג בריאל מדריד: "זה חלום שהתגשם"

המאמן האיטלקי נחת במדריד והוצג במסע"ת: "ריאל תהיה מחוייבת לכדורגל התקפי, אעשה הכול כדי לשמח את האוהדים"

בריאל מדריד חיכו יותר מחודש כדי למנות את קרלו אנצ'לוטי כמאמנם החדש במקומו של ז'וזה מוריניו. המאמן האיטלקי, שהוליך את פריס סן ז'רמן לאליפות צרפת בעונה החולפת, חתם אמש (שלישי) כמאמן הבלאנקוס והיום הוא הוצג במסיבת עיתונאים רשמית של המועדון במהלכה אישר כי זינדין זידאן ופול קלמנט האנגלי יהיו עוזריו. קלמנט עבד עם אנצ'לוטי בצ'לסי וסן ז'רמן.

"אני מאוד שמח להגיע למועדון כמו ריאל מדריד שהוא המועדון הכי גדול בעולם, להגיע לריאל זה חלום שהתגשם עבורי", אמר אנצ'לוטי והוסיף: "אני רוצה להודות לפלורנטינו פרס שעבד כל כך קשה כדי להביא אותי לריאל וגם לפריס סן ז'רמן על התקופה היפה שלי שם".

קרלו אנצ'לוטי (שמאל) מוצג כמאמן ריאל מדריד. רויטרס
יחגוג אליפות גם בריאל? אנצ'לוטי/רויטרס

המאמן המעוטר לא חסך בשבחים למועדון החדש שלו: "ריאל מדריד הוא מועדון מאוד יוקרתי. זה מועדון שבאופן מסורתי משחק כדורגל התקפי ושובה עין. אני אעשה הכל כדי לשמח את האוהדים ולספק להם כדורגל יפה", אנצ'לוטי המשיך להחמיא כשאמר: "ביקרנו במתקן האימונים של ריאל. כל המתקן כאן פשוט פנטסטי, יש כאן את כל התנאים להצליח. אני מאמין שהעונה הזו תהיה העונה של ריאל מדריד".

המאמן שיבח את זינאדין זידאן, כוכב העבר הצרפתי שסייע רבות בהבאתו למועדון: "אני מאוד שמח שיש לי אותו לצידי. הוא היה שחקן נהדר והוא יוכל לסייע לי רבות בעבודה פה. הוא יישב על הספסל והבעיה היחידה היא שהוא לא יכול לשחק". אנצ'לוטי התבקש להתייחס ליחסים הרעועים שהיו לקודמו מוריניו עם חלק מהשחקנים ואמר: "אני רוצה שיהיו יחסים טובים בין השחקנים שלי. תמיד היה לי את זה בקבוצות הקודמות שלי. אני לא חושב שריאל מדריד צריכה מתווך".

אנצ'לוטי היה המועמד המוביל והיחיד של ריאל מדריד מאז שמוריניו פוטר מהקבוצה. מדובר במאמן בעל רזומה עשיר שזכה בשלוש אליפויות בעבר במילאן, בצ'לסי וכמובן בפריס סן ז'רמן בעונה החולפת. אגב, ב-27 ביולי יפגוש אנצ'לוטי עם ריאל מדריד את פריס סן ז'רמן למשחק ראווה ידידותי שייערך בשבדיה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully