וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דני איינג': "לרגע לא חשבתי שזה באמת יקרה"

נשיא בוסטון לא מעכל את עזיבת דוק ריברס ללוס אנג'לס קליפרס: "חשבנו שהוא יהיה הפופוביץ', הסלואן, האאורבך שלנו"

ארבע פעמים בשמונת הימים האחרונים הידיעות דיברו על כך שהשיחות בין דוק ריברס ולוס אנג'לס קליפרס לא העלו דבר. ועדיין, כשבסוף כן השלים הדוק את מעברו לקליפורניה, אחרי תשע עונות ואליפות בירוק של הסלטיקס, הנשיא דני איינג' טען שלעולם לא חשב שהדבר אכן יקרה. "עדיין לא עיכלתי את זה", אמר איינג' הלילה (בין שלישי לרביעי). "בגלל שלרגע לא חשבתי שזה באמת יקרה. לא דיברתי עם אף מועמד לאימון. רק אתמול לראשונה, חשבתי, 'זה הולך לקרות'. עד אז לא חשבתי על זה".

דני איינג', נשיא בוסטון סלטיקס. AP
"אני רוצה להודות לו על תשע שנות חברות, ועל אימון נהדר. לא היתה לנו אליפות בלי דוק ריברס, ב-2008. הוא עשה עבודה מצוינת בהגעה לגמר ב-2010, הצלחות אדירות במשך תשע שנים ואני מאחל לו בהצלחה בלוס אנג'לס". איינג'/AP

איינג' דיבר על השוק שבעזיבת המאמן, ועל המוטיבציה של ריברס לחזור לבוסטון אחרי ההדחה מהפלייאוף, בסיבוב הראשון. ההשלכות של אותה הדחה היו כנראה המגעים שהחל לנהל עם הקליפרס. באופן רשמי, הדברים נחתמו ביום שלישי והליגה אישרה את המעבר. ריברס יוצג היום בשעה 19:00. איינג' סיפר שהשניים החלו לשוחח על האפשרויות לקראת העתיד עוד ב-8 במאי, ודיווח על פגישה אישית שנערכה זמן מה לאחר מכן. ריברס הביע עניין מעשי בעזיבה בפגישה, והשניים קבעו שאם יעשה זאת, ייתן לבוסטון מספיק זמן לתמרון.

בתמורה לשחרורו של המאמן, תקבל בוסטון בחירת דראפט בסיבוב הראשון ב-2015. ריברס, שיחליף את ויני דל נגרו המפוטר, ירוויח את אותו שכר שהיה אמור להרוויח בבוסטון - 21 מיליון דולר לשלוש שנים.

"דוק ריברס יהיה המאמן של לוס אנג'לס קליפרס", אמר איינג' במסיבת עיתונאים אתמול. "אני רוצה להודות לו על תשע שנות חברות, ועל אימון נהדר. לא היתה לנו אליפות בלי דוק ריברס, ב-2008. הוא עשה עבודה מצוינת בהגעה לגמר ב-2010, הצלחות אדירות במשך תשע שנים ואני מאחל לו בהצלחה בלוס אנג'לס".

מאמן בוסטון סלטיקס דוק ריברס לצד הג'נרל מנג'ר דני איינג'. AP
"דוק הולך למצב מצוין, למקום שהוא בחר בו ושהוא רוצה להיות בו. זה לא מקום שאני בחרתי עבורו או מקום שאני רוצה שהוא יהיה בו. אבל אני מאחל לו כל טוב"/AP

"תכננתי שדוק יהיה איתנו כל הזמן", פירט הנשיא. "היו אצלנו דיבורים שהוא יהיה הגרג פופוביץ', הג'רי סלואן, הרד אאורבך שלנו - על שישבור את שיא הניצחונות של אאורבך. אז ברור שלא חשבתי על היום הזה".

"לעולם לא היינו קרובים להסכם עם הקליפרס, למרות הדיווחים", המשיך איינג'. "אתה לא רוצה שזה יהיה יותר מדי רגשני. דוק הולך למצב מצוין, למקום שהוא בחר בו ושהוא רוצה להיות בו. זה לא מקום שאני בחרתי עבורו או מקום שאני רוצה שהוא יהיה בו. אבל אני מאחל לו כל טוב. אני לא מאמין שדוק עזב את המועדון. הוא נתן לנו כל דבר שהיה לו במשך תשע שנים. לעולם לא אומר שהוא נטש אותנו".

דוק ריברס חתם בלוס אנג'לס קליפרס

NBA בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully