וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דיווח: דוק ריברס חתם בלוס אנג'לס קליפרס

המאמן שעוזב את בוסטון צפוי להרוויח 21 מיליון דולר בשלוש השנים הקרובות, הסלטיקס יפוצו בבחירת סיבוב ראשון ב-2015

לאחר שבוע סוער במיוחד, במהלכו עלו לא מעט שמועות על האפשרות שדוק ריברס יעבור עם קווין גארנט אל הקליפרס, חתם הערב (שלישי) המאמן על חוזה בלוס אנג'לס (ללא הפורוורד החביב עליו, כמובן). ריברס הגיע ללוס אנג'לס, ולאחר שנפגש עם הנציגים של הקליפרס, חתם על חוזהו החדש במועדון. בתמורה לשחרורו של המאמן, תקבל בוסטון בחירת דראפט בסיבוב הראשון ב-2015.

מאמן בוסטון סלטיקס דוק ריברס. AP
סוף סוף קיבל את מבוקשו. ריברס/AP

ריברס, שהיה חתום על חוזה עתק בבוסטון בשווי 21 מיליון דולר לשלוש השנים הקרובות, ירוויח אותו הסכום גם בלוס אנג'לס, ועתה ינסה לשים את כל הדיבורים מאחוריו, ולהתחיל לעבוד. בעקבות העסקה, צפוי כריס פול לחתום על חוזה חדש במועדון ולא לנצל את היותו שחקן חופשי כדי לעזוב לקבוצה אחרת- אחת הסיבות המרכזיות להבאתו של המאמן למועדון. אגב, בארצות הברית טוענים כי ריברס עשוי לקבל גם סמכויות מקצועיות נוספות, בדומה לאלה שיש לגרג פופוביץ' בסן אנטוניו.

בכך מסיים ריברס תקופה של תשע שנים בבוסטון, תקופה שהחלה בצליעה גדולה אך הגיעה לשיא עם אותה אליפות היסטורית ב-2008. המאמן האהוב יחליף בתפקיד את ויני דל נגרו, אחד המאמנים המושמצים ב-NBA בשנים האחרונות, ששילם לפני מספר שבועות את מחיר ההדחה של הקליפרס בסיבוב הראשון של הפלייאוף.

כריס פול, לוס אנג'לס קליפרס. AP
החתמתו של ריברס תשאיר אותו בעיר. פול/AP

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully