וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סרחיו ראמוס: "שמח שאנצ'לוטי איתנו, הוא מאמן מצוין"

בלם ריאל מדריד בירך על מינוי המאמן: "יודע להוציא את המיטב מכל שחקן". המטרה של האיטלקי: זכייה עשירית באלופות

אחרי המתנה ארוכה מצד שני הצדדים, ריאל מדריד סוף כל סוף תוכל להציג מחר (רביעי, 14:00) את קרלו אנצ'לוטי כמאמנה החדש. האיטלקי בן ה-54 חתם לשלוש שנים ויוצג רשמית בסנטיאגו ברנבאו, שם יהיה המאמן השני מארץ המגף אחרי פאביו קאפלו. האיש שזכה פעמיים בליגת האלופות והיה אלוף איטליה, אלוף אנגליה ואלוף צרפת עם קבוצותיו השונות, ינסה להחזיר לריאל את תואר האליפות, וחשוב מכך: להביא לבלאנקוס את ה"דסימה" - גביע האלופות העשירי.

סרחיו ראמוס, ריאל מדריד. GettyImages
מרוצה מהשינוי. סרחיו ראמוס/GettyImages

סרחיו ראמוס, לא מאוהביו של ז'וזה מוריניו, וזה בלשון המעטה, קהיה הראשון לברך על מינוי המאמן החדש. "אני שמח שהוא איתנו, אני יכול להגיד עליו רק דברים טובים", אמר הבלם שנמצא עם נבחרת ספרד בגביע הקונפדרציות בברזיל. "הוא הגיע להישגים עם המועדונים הטובים באירופה. אם הוא נבחר, זה אומר שיש לו הרבה איכויות והוא יודע להוציא את המיטב מכל שחקן. אני מרוצה, הוא מאמן מצוין".

ראמוס מקווה עכשיו שגם איסקו יצטרף לקבוצה החדשה שנבנית במדריד: "הוא שחקן נהדר וגם אנדלוסי, למרות שלא מהעיר שלי. נשמח לקבל אותו, אבל זה עדיין לא רשמי".

בינתיים, סוכנו של פאביו קנבארו אישר כי קפטן נבחרת איטליה לשעבר עשוי לחזור למדריד כעוזרו של אנצ'לוטי. קנבארו בן ה-40 שיחק בריאל בין השנים 2006-2009 וכבר שוחח עם אנצ'לוטי לגבי התפקיד המיועד לו בריאל.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully