וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

העברות בארץ - 25.6

טל בן חיים במכבי ת"א, דגני בהפועל ת"א, תמיר כהן ברעננה, סולארי באשדוד, קשר נבחרת ליטא נוחת בקרית שמונה. כל העדכונים האחרונים

* 23:35: עסקה סגורה: דויד סולארי, הקשר הארגנטינאי בן ה-27, נפרד מעירוני קרית שמונה וסיכם לעונה בשורות מ.ס. אשדוד.

* 22:05: עסקה סגורה: הקשר תמיר כהן סיכם לעונה אחת בהפועל רעננה ויעזוב את מכבי חיפה אחרי שנתיים מאכזבות.

* 21:40: החלוץ הצעיר בן בן יאיר הושאל לעונה אחת ממכבי תל אביב לעירוני רמת השרון. חואן טוריחו ורובן מרטינס עזבו את הצוות המקצועי של המועדון. לידיעה המלאה.

* 20:47: רשמי: המגן בן ה-22, בן צעירי, הושאל לעונה אחת להפועל פתח תקווה.

* 20:00: בן בנימין לא ימשיך במכבי נתניה, גם ירדן כהן שוחרר ועשוי לעבור להפועל רעננה. ערן לוי ואוהד לויטה עדיין מועמדים לקבוצה מהלאומית.

* 19:38: עירוני קרית שמונה צפויה להחתים את תמיר כחלון בימים הקרובים. חזי דילמוני צפוי להיות המגן השמאלי המחליף.

* 19:11: בני סכנין מתכוונת לשפר הצעתה למוחמד כליבאת, בו מעוניינות גם מ.ס. אשדוד, הפועל עכו ומכבי פתח תקוה. כמו כן, סכנין גיששה אצל רביד גזל והחלה במגעים עם הבלם קופי דאן קווה.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
כבר צהוב. טל בן חיים/מערכת וואלה!, צילום מסך

17:00: רשמי: טל בן חיים חתם לארבע שנים במכבי תל אביב. נשיא מכבי פתח תקוה עמוס לוזון הודיע לראשי הפועל תל אביב על הסיכום. האלופה שילמה 1.1 מיליון יורו, האדומים יקבלו 375 אלף יורו.

14:20: עסקה סגורה: רן בן שמעון ממשיך לבנות מחדש את הגנת הפועל תל אביב. האדומים סיכמו על צירופו של אוראל דגני שיושאל לשנתיים ממכבי חיפה.

14:00: עסקה סגורה: החלוץ נבו מזרחי סיכם לעונה אחת במכבי יבנה מהלאומית, אליה יעבור בהשאלה ממ.ס. אשדוד אחרי ששיחק בעונה שעברה בבני לוד. מזרחי בן ה-25 ישחק לראשונה בשורות הקבוצה של העיר בה הוא מתגורר.

13:30: עסקה סגורה: השוער איתמר ניצן חתם לעונה אחת בעירוני רמת השרון.

12:51: אביתר אילוז צפוי לחתום עד סוף השבוע על חוזה לשנתיים נוספות בהפועל באר שבע.

12:45: מכבי תל אביב לא עוצרת בבן חיים. האלופה מנסה לצרף את הקשר עומרי אלטמן והמגן עוז ראלי עד ליציאה למחנה האימונים באוסטריה.

אוראל דגני שחקן הפועל תל אביב באירוע השקה. ברני ארדוב
מתרגל לאדום. אוראל דגני/ברני ארדוב

11:00: עירוני קרית שמונה הודיעה כי קשר נבחרת ליטא מינדאוגאס פאנקה (29) ינחת הלילה בישראל לאחר שהסדיר את שחרורו מרוך חוז'וב הפולנית. הקשר יחתום בקבוצה במהלך יום רביעי.

9:59: ראשי הפועל תל אביב ומכבי חיפה ייפגשו על מנת לדון בשחקנים. על הפרק: אוראל דגני, שכבר סיכם אצל האדומים וויאם עמאשה, שעשוי לעבור אף הוא לוולפסון.

9:50: אלי טביב הציע לשלם 70 אחוז מחוזהו של אלרואי כהן על מנת להביאו לבית"ר ירושלים. נציגיו של ישראל זגורי יגיעו לפגישה בבירה. גם גל שיש ומשה אוחיון מועמדים, ניסו קפילוטו במו"מ ובקבוצה מחכים לתשובה ממכבי חיפה לגבי אנדריי פיליאבסקי. שמח בבית"ר.

ישראל זגורי שחקן נבחרת ישראל הצעירה, יורו 2013. ברני ארדוב
יגיע לבית"ר? זגורי/ברני ארדוב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully