וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בניטס עוקץ את מוריניו: "אותי חינכו להפסיד בכבוד"

מאמן נאפולי השווה בינו ובין יורשו בצ'לסי: "אני תמיד רוצה לנצח, אבל לא אעבור את הגבול בדרך. אני לא מקדש ניצחון בכל מחיר"

רפא בניטס וז'וזה מוריניו מעולם לא היו חברים קרובים. השניים הסתכסכו עוד בעשור הקודם כשהספרדי אימן את ליברפול והפורטוגלי את צ'לסי, וכעת כש'המיוחד' חזר לסטאמפורד ברידג' וירש את בניטס עצמו, העקיצות ההדדיות שוב עולות לכותרות. בניטס, שעזב את צ'לסי כצפוי לאחר חצי עונה ומונה למאמן נאפולי, התראיין אתמול (שני) ל'אס' הספרדי וביקר במרומז את הקולגה. כשביקשו ממנו להשוות בין הפילוסופיה שלו לבין של מוריניו, היה לו הרבה מה לומר.

"אני לא יודע מה מוריניו עושה. אני יודע מה אני עושה - אני תמיד רוצה לנצח, אבל מבלי לחצות את גבול הספורטיביות", אמר בניטס. "נכון שאני מסתדר טוב יותר עם מאמנים מסוימים מאשר אחרים, זה משום שאני שם את עצמי בשורה אחת עם המאמנים שלא מקדשים ניצחון בכל מחיר".

ז'וזה מוריניו לצד רפא בניטס. AP
אף פעם לא הסתדרו. מוריניו ובניטס/AP

"הגעתי לאקדמיה של ריאל מדריד כשהייתי בן 13, ולמדתי את הכול שם. קיבלתי חינוך לספורטיביות ולימדו אותי כיצד לתת כבוד ליריבות, בין אם הפסדת ובין אם ניצחת", המשיך.

בניטס מודה שמינויו של מוריניו היה באוויר והורגש בסטאמפורד ברידג' עוד לפני שהסתיימה העונה. "כולם ידעו שמוריניו עומד לחזור. אבל זה לא שינה שום דבר מהאבמיציה וההקרבה של השחקנים בדרך להשגת המטרות. זכינו בלגה האירופית והגענו להישגים נהדרים". אגב, בצ'לסי זו לא הייתה הפעם הראשונה שדרכיהם של בניטס ומוריניו מצטלבות, וצילו של הפורטוגלי מרחף מעל ראשו של הספרדי. בניטס חתם באינטר בקיץ 2010 וירש את מוריניו, אך נפרד מהנראזורי מהר מאוד.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully